دری نجف‌آبادی: ملت ایران در ۹ دی ۲۲بهمن جدیدی آفرید

کرمان – فت فتو – آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم در روز ۹ دی ۸۸ در سراسر ایران اسلامی ۲۲ بهمن جدیدی آفریدند و نشان دادند در برابر بیگانگان، فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نخواهند شد. به گزارش فت فتو، وی روز پنجشنبه با حضور در اجتماع مردم […]

کرمانفت فتو – آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم در روز ۹ دی ۸۸ در سراسر ایران اسلامی ۲۲ بهمن جدیدی آفریدند و نشان دادند در برابر بیگانگان، فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نخواهند شد.

به گزارش فت فتو، وی روز پنجشنبه با حضور در اجتماع مردم کرمان در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: ملت ایران در دفاع از حریم ولایت و امام دشمنان بیگانه را مأیوس کرد و نشان داد خط ملت خط مستقیم امامت و ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح چگونگی حوادث سال ۸۸ بیان کرد:  امام(ره) شورای نگهبان قانون اساسی را تاسیس کرد و همه موظف هستیم در چارچوب قانون اساسی نظارت بر انتخابات و رسیدگی به صلاحیت کاندیداها،  نظر این مرجع را قانونی بدانیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تصریح کرد: عده ای رجاله ها و مزدوران فریب خورده را در ستادهای انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند،  اینها ۳۰ سال با همین اصول قانون اساسی کار کردند و حالا که به نفع شان نشد، تا روز عاشورا اردوکشی خیابانی و توهین به کربلا، ارزش ها و امام راحل کردند که برای ملت قابل تحمل نبود.

امام جمعه اراک افزود: علما و مردم در بابر این جریان صبر کردند اما آنها هر روز اعلامیه می دادند و بیگانگان نیز به آن دامن زدند و فکر می کردند که انقلاب های مخملی در این کشور جواب می دهد؛ اما کور خواندند، زیرا اینجا سرزمین سلیمانی ها، مردان غیرتمند، هنرمند و شیران دلیر و فداکار است.

وی تصریح کرد: مردم در ۹ دی نشان دادند که در خط مستقیم ولایت و امامت هستند و باید به همه دستمریزاد گفت که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و انقلاب پا در میدان مقاومت گذاشتند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی مکتب امام علی(ع)، فاطمه زهرا(س)، عاشورا، کربلا،  اسلام و ولایت است؛ باید توجه کنیم که اسلام نقص ندارد و پاسخگوی همه نیازهای بشر است و اجازه ذلت و تسلیم در برابر بیگانگان هم نمی دهد.

به گزارش فت فتو آیین گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.




دری نجف‌آبادی: ملت ایران در ۹ دی ۲۲بهمن جدیدی آفرید

منبع: ایرنـا
? دری نجف‌آبادی: ملت ایران در ۹ دی ۲۲بهمن جدیدی آفرید