درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸۱ کیلو تریاک ،توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد. سردار”عبدالرضا ناظری” در تشریح جزئیات خبر بیان کرد: تکاوران یگان ۱۱۶ “کهنوج”با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۸۱ کیلو تریاک ،توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات تکاوران پلیس کرمان خبر داد.

سردار”عبدالرضا ناظری” در تشریح جزئیات خبر بیان کرد: تکاوران یگان ۱۱۶ “کهنوج”با انجام چندین روز کار اطلاعاتی شبانه روزی از حمل محموله سنگین مواد مخدر به صورت مسلحانه به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این یگان با همکاری یگان تکاوری ۱۱۵″زهکلوت” اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی به صورت چند تیم رزمی و پوششی کرده تا در نهایت در نیمه های شب به یک دستگاه خودرو سایپا در محور روستایی میاندران- زهکلوت مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده چراغ های خودرو را خاموش و با افزودن سرعت ، سرنشین آن اقدام به شلیک به طرف ماموران کرد، بیان داشت: تکاوران نیز با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با رعایت قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک به طرف خودرو کرده و با توجه به برتری آتش ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۸۱ کیلو تریاک کشف شد.

سردار ناظری ضمن اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵  که راه پاک کن مواد بود، توقیف شد،تصریح کرد:در این عملیات ۲ متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

انتهای پیام




درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک

منبع: ایـسنا
? درگیری مسلحانه تکاوران برای کشف ۷۸۱ کیلو تریاک