درگیری لفظی بین ۲ نوجوان در بم منجر به قتل شد

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: درگیری لفظی بین دو نوجوان در بم منجر به قتل پسر ۱۶ ساله شد. سرهنگ یوسف سلیمانی شامگاه ۲۱ خرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع قتل عمد پسر ۱۶ ساله در شهر بم با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: درگیری لفظی بین دو نوجوان در بم منجر به قتل پسر ۱۶ ساله شد.

سرهنگ یوسف سلیمانی شامگاه ۲۱ خرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع قتل عمد پسر ۱۶ ساله در شهر بم با ضربات چاقو و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ماموران با واکاوی دقیق صحنه جرم و تحقیقات بعدی موفق شدند، در کمتر از یک ساعت قاتل ۱۵ ساله را شناسایی و این متهم را طی یک عملیات ضربتی در یکی از نقاط شهر به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه قاتل انگیزه قتل را درگیری لفظی با مقتول عنوان کرد، افزود: بدون شک عدم مهارت کنترل خشم و عصبانیت لحظه‌ای، در این رخداد نقش داشته و از این رو لازم است برخی مهارت‌های فردی و اجتماعی مانند ارتباط صحیح و کنترل هیجاناتی همچون خشم را فرا بگیریم و بر رفتارهای خود مسلط باشیم.

انتهای پیام




درگیری لفظی بین ۲ نوجوان در بم منجر به قتل شد

منبع: ایـسنا
? درگیری لفظی بین ۲ نوجوان در بم منجر به قتل شد