درخواست‌های مردمی سفر رئیس جمهور به کرمان جمع‌بندی شده است

کرمان – استاندار کرمان گفت: درخواست‌های مردمی سفر رئیس جمهور به کرمان جمع‌بندی شده و در حال پاسخ هستیم. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند در ارتباط ویدئوکنفرانس با مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: استان کرمان، فراوانی بالایی در سطح تقاضاهای مردمی دارد و ۱۱ درصد از کل تقاضاهای ثبت شده در […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: درخواست‌های مردمی سفر رئیس جمهور به کرمان جمع‌بندی شده و در حال پاسخ هستیم.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند در ارتباط ویدئوکنفرانس با مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: استان کرمان، فراوانی بالایی در سطح تقاضاهای مردمی دارد و ۱۱ درصد از کل تقاضاهای ثبت شده در سامانه “سامد” مربوط به استان کرمان است.

وی یکی از دلایل این میزان تقاضای مردمی را، حضور مستمر و هفتگی شش نفر از مدیران کل در سامانه پاسخگویی برخط مدیران (۱۱۱) عنوان کرد و گفت: استاندار، معاونان استاندار و مدیران ستادی نیز با حضور در این مرکز، پاسخگوی تلفنی شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های آنها هستند.

استاندار کرمان همچنین به گستردگی استان و مجزا بودن ادارات کل شمال و جنوب استان اشاره داشت و ادامه داد: تقریباً تمام تقاضاهای ثبت شده در این مرکز پاسخ می‌گیرند.

زینی‌وند، مساعدت‌های مالی، تسهیلات بانکی، اشتغال، خدمات شهری و امور ایثارگران را بیشترین فراوانی تقاضاهای مردمی در استان بیان کرد.

استاندار کرمان گفت: در سفر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور به استان حدود هزار تقاضای مردمی دریافت شد که بخش عمده‌ای از آنها جمع‌بندی شده و در حال پاسخ هستیم.

زینی وند اظهار داشت: دفاتر بازرسی، امور حقوقی و پاسخگوی به شکایات وظایف سنگینی به عهده دارند و در استان کرمان حجم زیادی پرونده حقوقی، دعاوی بین دستگاه‌ها و رفع اختلاف در دستور کار است.

وی افزود: این حجم از تقاضا با ساختار کنونی «سامد» قابل انجام نیست و به ساختار و تعریف جدیدی نیاز دارد تا نیروهای آموزش دیده پاسخگوی مردمی باشند.

استاندار کرمان پیشنهاد تشکیل مراکز پاسخگویی مردمی وزارتخانه‌ها را مطرح کرد و گفت: با ایجاد شبکه پاسخگویی در کشور می‌توان تقاضای مردم را ساماندهی و رویکرد دولت و رئیس جمهور در این حوزه اجرایی کرد.

کد خبر ۵۴۲۴۸۳۵




درخواست‌های مردمی سفر رئیس جمهور به کرمان جمع‌بندی شده است

منبع: مــهر
? درخواست‌های مردمی سفر رئیس جمهور به کرمان جمع‌بندی شده است