درخشش رکابزن کرمانی در قزاقستان

محمدامین رحیم آبادی رکابزن کرمانی در رقابت‌های ۲۰۰ متر سرعت قهرمانی کشور قزاقستان، بر سکوی نخست ایستاد و در کایرین دوم شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،اسلامی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: محمدامین رحیم آبادی، امیرعلی علیزاده و رامین اکبری به مربیگری محمد ابوحیدری مربی کرمانی با اسپانسری موج‌های آبی مشهد از ۲۵ […]

محمدامین رحیم آبادی رکابزن کرمانی در رقابت‌های ۲۰۰ متر سرعت قهرمانی کشور قزاقستان، بر سکوی نخست ایستاد و در کایرین دوم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،اسلامی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: محمدامین رحیم آبادی، امیرعلی علیزاده و رامین اکبری به مربیگری محمد ابوحیدری مربی کرمانی با اسپانسری موج‌های آبی مشهد از ۲۵ فروردین ماه به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور قزاقستان حضور دارند.

وی افزود این رکابزنان سپس در رقابت‌های قهرمانی کشور قزاقستان حضور یافتند که در روز نخست این مسابقات، محمدامین رحیم آبادی در ۲۰۰ متر سرعت موفق شد، رکابزن قزاقی که مدال برنز قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد را شکست دهد و پیش از او از خط پایان عبور کند و مقام اول این ماده را از آن خود گرداند.

به گفته وی، در این مسابقه که با حضور ۲۵ شرکت کننده برگزار شد، امیرعلی علیزاده و رامین اکبری دیگر رکابزنان حاضر در رقابت‌ها به ترتیب در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفتند.

اسلامی گفت: در رشته کایرین نیز،محمدامین رحیم آبادی به فینال راه یافت و در نهایت عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در بخش رده بندی نیز امیرعلی علیزاده و رامین اکبری مقام‌های هشتم و نهم را کسب کردند.

به گفته رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان، محمدامین رحیم آبادی عضو تیم صنعت مس کرمان است و امیرعلی علیزاده و رامین اکبری نیز دو ورزشکاری هستند که قرار است در فصل جدید برای صنعت مس کرمان فعالیت کنند.

وی می افزاید:محمد امین رحیم آبادی رکابزن کرمانی شانس گرفتن سهمیه المپیک برای رقابت‌های ٢٠٢٨فرانسه را دارد.




درخشش رکابزن کرمانی در قزاقستان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? درخشش رکابزن کرمانی در قزاقستان