دبیر امر به معروف کرمان: در مقابل شکایت نماینده مجلس از یک خانم مطالبه‌گر سکوت نمی‌کنیم

کرمان– فت فتو– دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: یک نماینده مجلس استان از خانمی مطالبه‌گر شکایت کرده است که ما از این خانم حمایت می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام محمدحسن مولا روز یکشنبه در نشست خبری به نام نماینده مجلس مدنظر خود اشاره […]

کرمانفت فتو– دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: یک نماینده مجلس استان از خانمی مطالبه‌گر شکایت کرده است که ما از این خانم حمایت می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام محمدحسن مولا روز یکشنبه در نشست خبری به نام نماینده مجلس مدنظر خود اشاره نکرد و از ارایه توضیح بیشتر درباره موضوع شکایت نیز باوجود اصرار خبرنگاران پرهیز کرد.

وی در عین حال افزود: فضایی برای مطالبه‌گری شکل گرفته اما حتی عده‌ای به دبیر ستاد امر به معروف هم تهمت‌هایی وارد کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه این ستاد با مسئولان «قانون‌دان و قانون‌شکن» برخورد فعالانه دارد تصریح کرد: این افراد با سوء استفاده از قانون مطالبه گران را سرکوب می‌کنند اما ستاد با آنان مقابله می‌کند.

مساله آب از مطالبات جدی ماست

معاون مطالبه گری و امور اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمان نیز با تاکید بر اینکه تامین آب جزو مطالبات ما از وزارت نیرو است، گفت: جلسات زیادی در این زمینه برگزار شد و یکی از مطالبات اصلی ما که پیوسته بررسی و مطالعه می‌شود همین موضوع آب است.

مصطفی شیخی افزود: با بررسی پرونده های متعدد ما فهمیدیم که با مدیریت همین منابع آبی می‌توان مشکلات را حل کرد.




دبیر امر به معروف کرمان: در مقابل شکایت نماینده مجلس از یک خانم مطالبه‌گر سکوت نمی‌کنیم

منبع: ایرنـا
? دبیر امر به معروف کرمان: در مقابل شکایت نماینده مجلس از یک خانم مطالبه‌گر سکوت نمی‌کنیم