دانشگاه آزاد کرمان، میزبان نشست بین المللی دانشجویان با موضوع مقاومت

فت فتو/کرمان همزمان با سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان میزبان دانشجویانی از غرب آسیا و دانشجویان کرمانی با موضوع مقاومت بود. به گزارش فت فتو، در این نشست دانشجویان ایرانی، عراقی، افغانستانی و … حضور داشتند، محورهایی از جمله گفتمان مقاومت اسلامی از منظر بین الملل، شهید ابومهدی المهندس […]

فت فتو/کرمان همزمان با سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان میزبان دانشجویانی از غرب آسیا و دانشجویان کرمانی با موضوع مقاومت بود.

به گزارش فت فتو، در این نشست دانشجویان ایرانی، عراقی، افغانستانی و … حضور داشتند، محورهایی از جمله گفتمان مقاومت اسلامی از منظر بین الملل، شهید ابومهدی المهندس و مقاومت، مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی،  نقش مکتب شهید سلیمانی در تمدن نوین اسلامی و … مورد گفت و گو قرار گرفت.

انجمن علمی مدیریت دولتی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد واحد کرمان، میزبانی نشست را به عهده داشت و میهمانان نیز از دانشگاه ادیان و مذاهب بودند.

در این نشست شیخ حسینی، معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی به اهمیت گفت و گوی بین المللی و نقش شهید سلیمانی در ایجاد زمینه همدلی و همکاری بیش از پیش اشاره و اظهار کرد: دانشگاه و دانشجو برای ساختارسازی علمی و فرهنگی نقش مهمی دارند و این مسیر بهترین راه تولیدات فکری و علمی است.

بنابراین گزارش، دکترعلیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان نیز در این نشست با اشاره به تکلیف دانشجویان‌ و اساتید در مقطع کنونی گفت: مهم ترین تکلیف، شناخت شهید سلیمانی، مکتب ایشان، رهروی راه شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی با قرائت چند سطری از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، عمل به این وصیت ارزشمند را از مهم ترین تکالیف دانست.

انتهای پیام




دانشگاه آزاد کرمان، میزبان نشست بین المللی دانشجویان با موضوع مقاومت

منبع: ایـسنا
? دانشگاه آزاد کرمان، میزبان نشست بین المللی دانشجویان با موضوع مقاومت