دانشجو عقبه روشنی در ظلم ستیزی دارد

کرمان- خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: دانشجویان کشور عقبه‌ روشن و درخشانی در زمینه ظلم ستیزی و مبارزه با فساد دارند. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو در کشور، دانشجویان را دارای عقبه روشن و درخشان در زمینه ظلم ستیزی و مبارزه […]

کرمان- خطیب موقت نماز جمعه کرمان گفت: دانشجویان کشور عقبه‌ روشن و درخشانی در زمینه ظلم ستیزی و مبارزه با فساد دارند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در خطبه‌های نمازجمعه کرمان با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو در کشور، دانشجویان را دارای عقبه روشن و درخشان در زمینه ظلم ستیزی و مبارزه با فساد دانست.

وی گفت: دانشجویان در طول انقلاب و قبل از آن نشان دادند که حاضر به پذیرش ظلم نیستند.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان با اشاره به هفته پژوهش و فناوری، جایگاه ایران در این حوزه را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: ذهنیت جوان امروز به عنوان یک عنصر اصلی در تصمیمات کشور باعث شده است که در بسیاری از زمینه‌ها جزو ۱۰ کشور اول دنیا باشیم.

وی در ادامه با مقایسه اختلاسگران داخلی با دشمنان خارجی گفت: کسانی که با بمب‌های خود باعث مرگ کودکان در غزه می‌شوند چه فرقی با کسانی دارند که در داخل کشور ما شیرخشک بچه‌ها را احتکار می‌کنند؟

توکلی با اشاره به پرونده چای در کشور گفت: افرادی که مسؤول حوزه‌های اقتصادی کشور هستند به عنوان امین اموال مردم شناخته می‌شوند و نباید بگذارند این قبیل پرونده‌ها ایجاد شود.

خطیب موقت نماز جمعه کرمان با اشاره به اهمیت راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: تمام افرادی که دارای غیرت دینی باشند باید به این جنایات عکس العمل نشا ن دهند چراکه وحشی گری و جنایات رژیم صهیونیستی پایان ندارد و این امر باعث شده است حامیان این رژیم هم درخواست توقف جنگ را داشته باشند.

توکلی با اشاره به عزت نفس مردم غزه در مواجهه با رژیم کودک کش فلسطینی گفت: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به مردم فلسطین یاد داد چگونه از کشور خود دفاع کنند. به همین علت است که امروز حماس کاری کرده ۳۰۰ هزار نفر از اشغالگران خانه‌های خود را ترک کردند و اسرائیل از سر استیصال بمباران نقطه‌ای می‌کند.

وی در خصوص بمباران مردم بی دفاع غزه، توسط رژیم صهیونیستی گفت: بمباران ملتی که در فضای بسته محدود است، هنر نیست.

توکلی رژیم صهیونیستی را شکست خورده دانست و ادامه داد: اسرائیل در حالی غافلگیر شد که تاکنون نتوانسته حماس را غافلگیر کند؛ لذا این شکست، شکستی غیرقابل ترمیم است و در مقابل حماس نشان داد که صاحب یک اراده شکست ناپذیر است.

کد خبر ۵۹۶۰۸۹۱




دانشجو عقبه روشنی در ظلم ستیزی دارد

منبع: مــهر
? دانشجو عقبه روشنی در ظلم ستیزی دارد