دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند، اگر دشمن فکر کند ذره‌ای می‌تواند به خاک ما نگاه چپ داشته باشد، بداند استخوان‌های آن را خرد می‌کنیم. به گزارش فت فتو از کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در اجتماع بزرگ دانش‌آموزان دختر  ملک‌سلیمانی که به مناسبت روز دانش‌آموز صورت گرفت، […]


مدیرکل آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند، اگر دشمن فکر کند ذره‌ای می‌تواند به خاک ما نگاه چپ داشته باشد، بداند استخوان‌های آن را خرد می‌کنیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در اجتماع بزرگ دانش‌آموزان دختر  ملک‌سلیمانی که به مناسبت روز دانش‌آموز صورت گرفت، اظهار داشت: امروز در دیار شهید سلیمانی اجتماع بزرگ دختران برگزار می‌شود، تا بگوییم ملک شهید سلیمانی زنده است  مبادا دشمن خیال کند خدای ناکرده ما خسته شده‌ایم و پای آرمان‌های نظام نیستیم، مطمئنا با حضور شما دشمن  ناامید می‌شود.

رضا رضایی عنوان کرد: ما سه شهید دانش‌آموز در حادثه تروریستی شاه‌چراغ تقدیم انقلاب کردیم که یکی از آن‌ها شهید علی‌اصغر لری‌گوئینی دانش‌آموز سیرجانی بود که در شهرستان‌های کرمان و سیرجان تشییع باشکوهی شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز اعلام می‌کنیم این دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند، ابراز داشت: اگر دشمن فکر کند ذره‌ای می‌تواند به خاک ما نگاه چپ داشته باشد، بداند استخوان‌های آن را خرد می‌کنیم  و دهان آن را می‌شکنیم، دشمن این آرزوی واهی را گور ببرد که اراده ما نسبت به کشور و آرمان‌های آن سست شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ش





دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند

منبع: فــارس
? دانش‌آموزان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند