دانش‌آموزان سیرجانی دو ساعت دیرتر به مدرسه بروند، دیگر شهرستان‌ها تغییری ندارد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به تاخیر ۲ ساعته در شروع به کار مدارس شهرستان سیرجان به دلیل گرد و غبار گفت: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان امروز شنبه ۲۲ مهرماه طبق روال عادی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. به گزارش نذیر […]


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به تاخیر ۲ ساعته در شروع به کار مدارس شهرستان سیرجان به دلیل گرد و غبار گفت: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان امروز شنبه ۲۲ مهرماه طبق روال عادی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش‌وپرورش استان کرمان، مهران باهری اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان مدارس شهرستان سیرجان امروز شنبه ۲۲ مهرماه جاری با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان نیز با تاکید ستاد بحران استانداری کرمان با رعایت توصیه‌های بهداشتی فعالیت خود را طبق روال عادی ادامه خواهند داد و تعطیلی و یا تاخیر در شروع فعالیت مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان نداریم.

باهری تاکید کرد: فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها به شایعات مجازی توجه نکنند زیرا هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس در اسرع وقت از طریق پورتال آموزش‌وپرورش استان به نشانی اینترنتی kerman.medu.gov.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 





دانش‌آموزان سیرجانی دو ساعت دیرتر به مدرسه بروند، دیگر شهرستان‌ها تغییری ندارد

منبع: فــارس
? دانش‌آموزان سیرجانی دو ساعت دیرتر به مدرسه بروند، دیگر شهرستان‌ها تغییری ندارد