داستان هوشنگ مرادی‌کرمانی روی صحنه جان می‌گیرد

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: نمایش «دَرِگوشی» بر اساس داستان «مربای شیرین» اثر هوشنگ مرادی‌کرمانی به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری در تالار «هنر» شهر تهران روی صحنه می‌رود. پیش از این نسخۀ سینمایی همین داستان با کارگردانی مرضیه برومند و بازی لیلا حاتمی،امیرحسین صدیق،ژاله صامتی،محمدرضا شریفی‌نیا،گوهر خیراندیش،رامین ناصرنصیر،ارژنگ امیرفضلی،مانی نوری و … ساخته شده است. […]

فردایکرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: نمایش «دَرِگوشی» بر اساس داستان «مربای شیرین» اثر هوشنگ مرادی‌کرمانی به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری در تالار «هنر» شهر تهران روی صحنه می‌رود.

پیش از این نسخۀ سینمایی همین داستان با کارگردانی مرضیه برومند و بازی لیلا حاتمی،امیرحسین صدیق،ژاله صامتی،محمدرضا شریفی‌نیا،گوهر خیراندیش،رامین ناصرنصیر،ارژنگ امیرفضلی،مانی نوری و … ساخته شده است.

به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه،در خلاصۀ داستان این نمایش آمده است:«امیر شیشه مربایی را از بقالی محله می‌خرد. او هر چه سعی می‌کند نمی‌تواند شیشه مربا را باز کند. این موضوع کوچک به چالشی بزرگ در زندگی او و همچنین تمامی افراد جامعه بدل می‌شود».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا،نمایش «دَرِگوشی» که از تولیدات آموزشگاه بازیگری و موسسه هنرهای نمایشی توانش است ،با بازی احمد خیرآبادی،مژگان مولایی،عرشیا طاولی،بهاره توکلی،باران صفدری،پرنیان ماندنی،شایان شیخ‌موگویی،تینا شریف‌زاده،علی صفدری،امیرمحمد مجیدی،حسنا علی‌پور،علیرضا صادقیان،هستی دل‌خاک و سامان سلطانی اجرا می‌شود.




داستان هوشنگ مرادی‌کرمانی روی صحنه جان می‌گیرد

منبع:خبر کرمان
?

داستان هوشنگ مرادی‌کرمانی روی صحنه جان می‌گیرد

:اخبار استان کرمانفرهنگ