دادستان کرمان: رسانه‌ها باید منادی‌گران فرهنگ مطالبه‌گری باشند 

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ مطالبه‌گری در این استان پایین است و رسانه‌ها باید منادی‌گران فرهنگ مطالبه‌گری باشند گفت: برخی افراد پایین بودن فرهنگ مطالبه‌گری در کرمان را ناشی از نجابت مردم این دیار می‌دانند اما نجابت نباید مانع مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها شود. به […]

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ مطالبه‌گری در این استان پایین است و رسانه‌ها باید منادی‌گران فرهنگ مطالبه‌گری باشند گفت: برخی افراد پایین بودن فرهنگ مطالبه‌گری در کرمان را ناشی از نجابت مردم این دیار می‌دانند اما نجابت نباید مانع مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها شود.

به گزارش فت فتو، دادخدا سالاری شبانگاه شنبه در آئین بزرگداشت ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار در کرمان با تاکید بر اینکه رسانه ها در بسیاری از حوزه ها راهنما و مشوق مسئولان در اجرای ماموریت ها و وظایف قانونی شان هستند، تاکید کرد: فرهنگ مطالبه گری باید حفظ و در بطن جامعه نهادینه شود.

وی اظهار داشت: احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع بزه ۲ وظیفه و رسالت مهم قوه قضاییه به شمار می رود که خبرنگاران در ایفای این نقش، همکار و همگام دستگاه قضایی به شمار می روند.

دادستان کرمان تاکید کرد: رسانه های این استان در راستای احیای حقوق عامه نقش بی بدیلی داشته اند.

وی با اشاره به راهکارهای اجرایی شده در دادستانی این استان به منظور احیای حقوق عامه با همکاری رسانه ها، اظهار داشت: با همکاری رسانه های استان کرمان در راستای کاهش حوادث ناشی از کار اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای بهبود وضعیت رستوران ها نیز بر مبنای مطالبات رسانه ها برای ایفای نقش مدعی العموم در امنیت غذایی جامعه اقدامات بسیار خوبی انجام شده گرچه در روز ابتدای اجرای این طرح ۱۸ رستوران پلمب شد اما در پایان همان سال تعداد رستوران های پلمب شده به یک رستوران کاهش یافت.




دادستان کرمان: رسانه‌ها باید منادی‌گران فرهنگ مطالبه‌گری باشند 

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان: رسانه‌ها باید منادی‌گران فرهنگ مطالبه‌گری باشند