دادستان کرمان: تولیدکننده حمایت میدانی نیاز دارد/ از مدل سردار دل‌ها الگو بگیریم

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی شود تاکید کرد: در حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است برای گره گشایی از مشکلات باید با مدل حاج قاسم عمل کنیم. به گزارش فت فتو دادخدا سالاری […]

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی شود تاکید کرد: در حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است برای گره گشایی از مشکلات باید با مدل حاج قاسم عمل کنیم.

به گزارش فت فتو دادخدا سالاری روز چهارشنبه در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی استان کرمان افزود: با این رویکرد و نگاه برای گره گشایی از مشکلات کشور در راستای حمایت از تولید باید با مدل حاج قاسم عمل کنیم و ببینیم گره کار کجاست و آن را باز کنیم.

به گفته وی، حرکت بر مبنای مکتب و سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد و منویات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کند.

سالاری تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، برای بهبود امورات مملکت و رفع مشکلات مردم باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی کنیم و در این زمینه باید توجه داشت که معظم‌له حل مشکل کشور را در گرو نگاه به داخل کشور و داشته های ملی و حمایت از تولید دانسته اند.

وی افزود: ما مردم و مدیران استان کرمان بر خود می بالیم که در این زمینه الگوی کشوری و بین المللی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داریم.
دادستان کرمان از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک نعمت برای خدمت به مردم یاد کرد و اظهارداشت: باید عملکرد ما در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای عمل سردار دل ها شکل گیرد و همواره توجه داشت که حاج قاسم منتظر نمی‌ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد.
مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرجا کاری بر زمین مانده را مشاهده می کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی به اجرای آن می پرداخت و در این مسیر محاسبه اینکه در این حوزه مسئولیت دارد یا خیر، وظیفه او است یا خیر و مواردی از این دست را نمی کرد.
سالاری یادآور شد: به عنوان نمونه، سردار سلیمانی در زلزله ویرانگر بم با توجه به اینکه وظیفه او در جای دیگری تعریف شده بود اما به اتفاق شهید کاظمی و بدون هیاهو در این شهر زلزله زده مستقر شد و ساماندهی امر مجروحان، اعزام و کمک رسانی به مردم را انجام داد.
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در سیل خوزستان نیز بلافاصله پس از ورود به کشور در بحبوحه جنگ با داعش در عراق، به جای سر زدن به خانواده چشم انتظار و نگران خود، مستقیم عازم مناطق سیل زده شد و نشان داد که برای خدمت به مردم باید همیشه در صحنه بود و بر مبنای وظیفه انقلابی و دینی خود حرکت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان عنوان کرد: باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی را در خود پرورش دهیم و خود را به روش مدیریتی او نزدیک کنیم.

وی اظهارداشت: دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جدید و تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، بنای حرکت خود را بر مبنای حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان قرار داده و معتقد است که این شرکت ها می‌توانند تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار را بلااثر و حتی خنثی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان این توانایی را به مدد هوش و پشتکار ایرانی دارند که محصولات راهبردی که استکبار جهانی مانع ورود آنها به کشور می شود را تولید و اثرات جنگ اقتصادی را بر کشور و مردم خنثی کنند، به شرط آنکه همه عوامل اجرایی در حمایت از تولید و خصوصا شرکت های دانش بنیان بر مبنا و مدل حاج قاسمی که همانا کار جهادی و انقلابی است، ادامه مسیر دهند.




دادستان کرمان: تولیدکننده حمایت میدانی نیاز دارد/ از مدل سردار دل‌ها الگو بگیریم

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان: تولیدکننده حمایت میدانی نیاز دارد/ از مدل سردار دل‌ها الگو بگیریم