دادستان کرمان بر انگیزه‌بخشی به نیروهای انتظامی تاکید کرد

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ارتباط فراجا با دستگاه قضا، مدیریت اغتشاشات اخیر و نیز وضعیت امنیت استان را خوب توصیف و در عین حال بر انگیزه بخشی به نیروهای فراجا به منظور اجرای هرچه بهتر ماموریت های محوله تاکید کرد. به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو ،به نقل از […]

کرمان- فت فتو- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ارتباط فراجا با دستگاه قضا، مدیریت اغتشاشات اخیر و نیز وضعیت امنیت استان را خوب توصیف و در عین حال بر انگیزه بخشی به نیروهای فراجا به منظور اجرای هرچه بهتر ماموریت های محوله تاکید کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو ،به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در دیدار فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی استان در ایجاد ارتباط الکترونیک با دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی داشته است و تلاش می‌شود با ضعف نواقص احتمالی، این اقدام به شکل بهتری به مرحله اجرا برسد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تعامل مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی را ناگسستنی دانست و تصریح کرد: مجموعه فراجا در مدیریت اغتشاشات اخیر به خوبی اقدام کرده است و از این حیث وضعیت استان را مطلوب می‌بینیم.

بخشی تاکید کرد: حمایت بجا و قانونی از مجموعه فراجا را وظیفه خود و ضامن توسعه امنیت پایدار جامعه می‌دانیم.

وی امنیت موجود در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به زحمات نیروهای فراجا اشراف دارم و امید است که در پرتو تعامل و همکاری موجود بین دستگاه قضایی و مجموعه فراجا بتوانیم امنیت و رضایتمندی مردم را ارتقا بخشیم.

بخشی با اشاره به اینکه جایگاه فراجا در حوزه امنیت بر کسی پوشیده نیست افزود: باید به جایگاهی برسیم که قدر امنیت جامعه را که مرهون تلاش‌های فراجا و سایر مجموعه‌های دست‌اندرکار است بدانیم؛ تلاشگران فراجا، سربازان ولایت هستند و یکی از موارد برجسته در فراجا این است که درِ باغ شهادت هنوز در این حوزه باز است.

تعامل متقابل با دستگاه قضایی

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به همکاری و تعامل متقابل بین فراجا و دستگاه قضایی، افزود: از پشتیبانی بسیار خوبی در دستگاه قضایی برخوردار بوده ایم و با تداوم این پشتیبانی ها در اجرای ماموریت های خود اقدام می کنیم.
سردار عبدالرضا ناظری به ایجاد ارتباط الکترونیک بین دستگاه قضایی و فراجا اشاره و بیان کرد: در اجرای برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز آماده همکاری با مجموعه دادستانی خواهیم بود.




دادستان کرمان بر انگیزه‌بخشی به نیروهای انتظامی تاکید کرد

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان بر انگیزه‌بخشی به نیروهای انتظامی تاکید کرد