دادستان عنبرآباد سرزده به سراغ شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی رفت

دادستان عنبراباد گفت: در بازدید از شرکت‌های توزیع مواد غذایی، جهت رفع نقص‌های موجود تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم اقدام پلمب خواهند شد. به گزارش فت فتو از کرمان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، گرانفروشی، بررسی اسناد و مدارک خرید و فروش مودیان […]

دادستان عنبراباد گفت: در بازدید از شرکت‌های توزیع مواد غذایی، جهت رفع نقص‌های موجود تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم اقدام پلمب خواهند شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، گرانفروشی، بررسی اسناد و مدارک خرید و فروش مودیان مالیاتی جهت جلوگیری از فرار مالیاتی و وضعیت بهداشت، از شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی این شهرستان بازدید کرد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حاشیه این بازدید که با همراهی رئیس اداره صمت، رئیس اداره مالیات، رئیس پلیس آگاهی، رئیس اتاق اصناف و بازرس تعزیرات، برگزار شد، گفت: این بازدید‌ها در راستای اجرای طرح مبارزه با اخلال گران از طریق گرانفروشی به صورت مستمر از سوی سیستم قضائی شهرستان تا رسیدن با نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه در این بازدید‌ها وضعیت اسناد و مدارک خرید و فروش مودیان مالیاتی جهت جلوگیری از فرار مالیاتی بررسی می‌شود، گفت: بعضی از حواله‌های خرید شرکت‌ها به نام سایر افراد ثبت شده است و این موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

دادستان عنبراباد گفت: در این بازدید به شرکت‌های توزیع مواد غذایی جهت رفع نقص‌های موجود تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم اقدام پلمب خواهند شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: برای تعدای از اصناف پرونده گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات ارسال شد و فرار مالیاتی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی نیز در دست بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/س




دادستان عنبرآباد سرزده به سراغ شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی رفت

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دادستان عنبرآباد سرزده به سراغ شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی رفت