خیزش دوباره گردوخاک در استان، کرمان غبارآلود می‌شود

اداره کل مدیریت بحران استان کرمان برای فردا و پس فردا هشدار زرد هواشناسی صادر و تاکید کرد: باد شدید و گردوخاک در راه است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هشدار زرد هواشناسی صادر کرد. در اطلاعیه این اداره کل آمده است: وزش […]


اداره کل مدیریت بحران استان کرمان برای فردا و پس فردا هشدار زرد هواشناسی صادر و تاکید کرد: باد شدید و گردوخاک در راه است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هشدار زرد هواشناسی صادر کرد.

در اطلاعیه این اداره کل آمده است: وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گردوخاک در راه کرمان است، ضمن اینکه بارش پراکنده باران در برخی مناطق به ویژه نیمه غربی طی مدت مذکور دور از انتظار نیست.

خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و احتمال وقوع طوفان شن همه مناطق استان کرمان، به ویژه شمال، غرب و شرق استان را تهدید می‌کند و احتمال سقوط اشیا، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر و اختلال در تردد راه‌های مواصلاتی نیز وجود دارد.

به مردم توصیه شده است، از کار در ارتفاع و سفرهای غیرضروری بپرهیزید، به نکات بهداشتی توجه داشته باشید و در زمان غبارآلود شدن هوا از ماسک استفاده کنید.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





خیزش دوباره گردوخاک در استان، کرمان غبارآلود می‌شود

منبع: فــارس
? خیزش دوباره گردوخاک در استان، کرمان غبارآلود می‌شود