خیران مدرسه‌ساز بسترسازان اجرای ماموریت انبیا هستند

مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب در آیین افتتاح مدرسه ابتدایی خیرساز “صفا”با بیان ‌اینکه تعلیم و تربیت هدف انبیای الهی است، گفت: خیران مدرسه‌ساز بسترسازان اجرای ماموریت انبیا هستند. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، طی مراسمی با حضور معاون نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب ،خیر نیک اندیش جعفری و جمعی […]

مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب در آیین افتتاح مدرسه ابتدایی خیرساز “صفا”با بیان ‌اینکه تعلیم و تربیت هدف انبیای الهی است، گفت: خیران مدرسه‌ساز بسترسازان اجرای ماموریت انبیا هستند.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، طی مراسمی با حضور معاون نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب ،خیر نیک اندیش جعفری و جمعی از مسئولین واهالی روستا، دبستان صفا در روستای تکل حسن ۳ جازموریان شهرستان رودبارجنوب به بهره برداری رسید.
 
مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش در آیین افتتاح این مدرسه ضمن تشکر از خیر این مدرسه‌ساز و مسئولان نوسازی وتجهیز مدارس استان، کار مدرسه سازی را کاری نیک وبزرگ دانست و اظهار کرد: کار خیر مدرسه سازی باقیات الصالحات و همیشه پیش خداوند و در قلب دانش آموزان و مردم روستا ماندگار خواهد بود.
وی اضافه کرد: خدا وظیفه تعلیم و تربیت را برای ارتقاء رشد بشر به پیامبران سپرد و امروز این روند در قالب نظام تعلیم و تربیت تداوم دارد.
 
مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب اظهار کرد: بسترسازی برای تعلیم و تربیت در اصل بسترسازی برای تحقق هدف انبیای الهی است و شاکر اصلی نیز خداست، خیرین مدرسه ساز وارد چرخه تعلیم و تربیت می‌شوند و مسیر تحقق اهداف انبیا را فراهم می کنند.
 
بهرامی تاکید کرد: تلاش برای ساخت مدرسه، یک توفیق است نه اتفاق و بطور قطع خداوند این توفیق را به کسانی می‌دهد که گامی موثر در راه خدا برداشته باشند.
 
مدیرآموزش و پرورش رودبارجنوب گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حضور فعال خیرین در عرصه مدرسه‌سازی است که این امر در رودبارجنوب به خوبی انجام شده است.
 
 مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب خواستار شد: دانش آموزان و اهالی روستا در نگهداری مدرسه کوشا باشند.
در ادامه مدرسه ابتدایی صفا توسط خیر نیک اندیش جعفری افتتاح گردید و دانش آموزان وارد ‌کلاس درس شدند.
 
انتهای پیام/پ




خیران مدرسه‌ساز بسترسازان اجرای ماموریت انبیا هستند

منبع:آرمـان
? خیران مدرسه‌ساز بسترسازان اجرای ماموریت انبیا هستند