خلق حماسه افتخار آفرین مردم در ۱۱ اسفندماه ستودنی است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای به عنوان خلق حماسه‌ای افتخار آفرین یاد کرد. احمد بلند نظر در گفت‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و از طرفی حضور حماسی مردم علی‌رغم تبلیغات منفی معاندان و بدخواهان، گفت: مردم همواره […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای به عنوان خلق حماسه‌ای افتخار آفرین یاد کرد.

احمد بلند نظر در گفت‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و از طرفی حضور حماسی مردم علی‌رغم تبلیغات منفی معاندان و بدخواهان، گفت: مردم همواره پای ارزش‌ها و تعیین سرنوشت و آینده فرزندان خود هستند و ثابت کردند علی‌رغم تبلیغات منفی و تحریم انتخابات، آمدند و حماسه‌ای ستودنی خلق کردند.

وی همچنین قدردانی مسئولان در برابر نقش‌آفرینی مردم را مستلزم جبران آن هم با انجام وظایفشان دانست و افزود: اکنون نوبت مسئولان است که این حماسه را با خدمت و گره‌گشایی از مشکلات پاس بدارند و امیدآفرینی کنند.

بلندنظر حضور نسل جوان و رای اولی‌ها را نیز در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری را دو مولفه قابل تقدیر دانست و گفت: این حضور نقشه‌های دشمنان را که مدت‌ها با صرف هزینه‌های هنگفت طراحی کرده بودند، نقش بر آب کرد.

فرماندار جیرفت از مجریان و ناظران انتخابات و همه دست اندرکاران که در این حضور نقش داشتند تقدیر کرد و افزود: همه توان خود را در برگزاری انتخابات سالم و به معنای دموکراسی بکار گرفتیم که نتیجه‌اش پیروزی مردم در این میدان بود.

وی با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق‌الناس و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: به نوبه خودم و به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات با دل و جان از تک تک آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت کردیم و اگر جایی هم تخلفی صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذیربط در حال رسیدگی است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

برخورد با کسانی بنر تابلوی دفتر نماینده فعلی را پاره کردند

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت بر لزوم جلوگیری از هر گونه حاشیه‌سازی تاکید کرد و در ادامه با اشاره به پاره کردن بنر تابلوی دفتر نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده با صراحت اعلام می‌کنم با کسانی دست به چنین عمل ناپسندی زدند برخورد خواهد شد زیرا آرامش جامعه و مردم حائز اهمیت است.

وی به مردم قول داد: پیگیری‌های لازم جهت شناسایی و برخورد با عاملان این حرکت در دستور کار است و با بررسی دوربین‌های اطراف محل تابلوی دفتر نماینده توسط دستگاه های ذیربط با هر فردی که در صدد ایجاد شائبه و حاشیه باشد برخورد می‌شود.

فرماندار جیرفت ابراز امیدواری کرد: آینده‌ای روشن برای کشور و ملت ایران در پیش رو است که باید از این فرصت با بکارگیری همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.

به گزارش نذیر کرمان، طی روزهای اخیر بنر تابلوی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در شهر جیرفت توسط افرادی ناشناس پاره شده است که با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو است که برخورد با عاملان این حاشیه‌سازی‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام 




خلق حماسه افتخار آفرین مردم در ۱۱ اسفندماه ستودنی است

منبع: ایـسنا
? خلق حماسه افتخار آفرین مردم در ۱۱ اسفندماه ستودنی است