خط تولید ماشین‌آلات معدنی در جنوب کرمان احداث می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ معدن و صنایع معدنی در تهران گفت:«در این نمایشگاه توافقاتی برای سرمایه‌گذاری چند شرکت بزرگ در حوزۀ معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان انجام شد». مسلم مروجی‌فرد افزود:«خط تولید ماشین‌آلات معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل صنعت،معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ معدن و صنایع معدنی در تهران گفت:«در این نمایشگاه توافقاتی برای سرمایه‌گذاری چند شرکت بزرگ در حوزۀ معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان انجام شد».

مسلم مروجی‌فرد افزود:«خط تولید ماشینآلات معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر تا پایان امسال در جنوب کرمان احداث می‌شود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،وی در ادامه بیان کرد:«همچنین در حاشیۀ این نمایشگاه موانع و مشکلات شرکت توسعه زر صنعت طلای سبزواران که دومین کارخانۀ طلا در شهرستان فاریاب است پیگیری و رفع شد».

مدیرکل صمت جنوب کرمان ادامه داد:«پس از برگزاری نشست مشترک با شرکت نوین سپاهان که شرکت‌های بزرگ در حوزۀ معدن و صنایع معدنی است،این شرکت برای سرمایه‌گذاری در معادن و احداث کارخانه در جنوب استان جذب شد».

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران شرکت پارت گوال یادآور شد:«با مدیران این شرکت که در نقاط مختلف کشور در حوزۀ معدن و صنایع معدنی سرمایه‌گذاری کرده است،برای احداث کارخانۀ فروکروم در جنوب کرمان توافق شد».

 مروجی‌فرد با اشاره به نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گهرزمین گفت:«شناخت پتانسیل‌های معدنی و همچنین سرمایه‌گذاری در این حوزه نیازمند انجام کار اکتشافی است؛ لذا با برنامه‌ریزی انجام‌شده اکتشاف اولیۀ ۲ هزار کیلومتر مربع در منطقۀ جبالبارز به اتمام رسیده و مناطق امید بخش برای اکتشاف تکمیلی و شناسایی در اختیار شرکت گهرزمین قرار گرفته است که طبق توافق انجام شده اکتشافات تکمیلی تا ماه آینده انجام خواهد شد». /پ




خط تولید ماشین‌آلات معدنی در جنوب کرمان احداث می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

خط تولید ماشین‌آلات معدنی در جنوب کرمان احداث می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی