خطیب جمعه کرمان: هدف بسیج تقویت روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان است

کرمان – فت فتو – خطیب موقت جمعه کرمان با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در نسل جوان باید تقویت شود گفت: هدف بسیج دانش آموزی این است که روحیه شجاعت و استکبارستیزی را در دانش آموزان تقویت کند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان […]

کرمان – فت فتو – خطیب موقت جمعه کرمان با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در نسل جوان باید تقویت شود گفت: هدف بسیج دانش آموزی این است که روحیه شجاعت و استکبارستیزی را در دانش آموزان تقویت کند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در جمع نمازگزاران با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام با بیان اینکه بحمدالله برنامه های خوبی در این هفته برای دانش آموزان در مدارس برگزار شد، افزود: فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) باید ماندگار و تقویت شود. 

وی اظهار داشت: از نگاه ما، رزمندگان در راه خدا جهاد کردند و امروز ما به حاج قاسم و شهدا می گوییم که راه شما ادامه دارد. 

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: ای شهدا تلاش و اخلاص شما در دل های جوانان ما چنان ایمان و جراتی کاشته که در مقابل ابرقدرت جهان که ۲۰۰ سال است دنیا را برای خود می خواهد و هیچکس نمی تواند جلویشان بایستد، ایستاده است.  
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به ایستادگی جوانان ایران در مقابل شناور آمریکایی گفت: جوانان ما با اقتدار در مقابل استکبار جهانی که افرادی چون سپهبد شهید سلیمانی را از ما گرفتند، ایستاد لذا ما با آمریکا پدرکشتگی داریم. 

به گفته وی، آمریکا کسی است که از صدام حمایت و هفت ترلیون هزینه کرد و داعش را به وجود آورد.

وی ادامه داد: آمریکا آنقدر زورگو شده که در روز روشن نفتکش را تهدید می کند اما نیروهای ما با شجاعت کامل با همان شجاعتی که امیر المومنین (ع) داشت جلویشان ایستاد. 

وی با اشاره به جرات و جسارت جوانان ایرانی تاکید کرد: 
ما انتقام سخت حاج قاسم را آن طوری می خواهیم که در کل این منطقه هیچ نقطه ای برای ماندن نداشته باشد.  

خطیب جمعه کرمان افزود: ما در حال جنگی با دشمن هستیم و جنگی که تمام اقشار مردم آن را حس می کنند، تحریم و جنگ اقتصادی است.

وی افزود: الحمدالله انقلابی ها مسئولیت را به عهده گرفتند و مردم پشت آنها هستند و حامی شان هستند و آنها باید سیاست ها را باید دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به انجام واکسیناسیون گسترده کرونا در کشور کفت: کسانی که واکسن نزده اند هر چه زودتر واکسن بزنند و خطر را از خودشان و دیگران دور کنند.  

حجت الاسلام شیخ بهایی همچنین خواستار توجه به اصلاح الگوی کشت در حوزه کشاورزی و دعا برای نزول باران توسط مردم شد. 

امام‌ جمعه موقت کرمان با اشاره به روز فرهنگ عمومی اذعان کرد: باید فرهنگمان فرهنگ غنی اسلامی باشد و چهره زیبایی از اسلام به دنیا ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تکلیف مسئولیت های کلان استانی مشخص شود، تصریح کرد: بزودی این مسئولیت ها تثبیت شود و از حالت انتظار بیرون رود و امیدواریم بهترین ها و شایسته ترین ها بر مسند قدرت کرمان بنشینند. 

خطیب جمعه کرمان همچنین با اشاره به دستورات رئیس جمهوری گفت: حق قانونی روستاها از معادن باید پرداخت شود همچنین کارخانه هایی که توسط بانک ها تملک می شود، نباید تعطیل شوند.




خطیب جمعه کرمان: هدف بسیج تقویت روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان است

منبع:ایرنـا
? خطیب جمعه کرمان: هدف بسیج تقویت روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان است