خسارت تگرگ و سیلاب به ۱۸۰ هکتار باغات پسته

فرماندار کوهبنان گفت: تگرگ و سیلاب به ۱۸۰ هکتار باغ پسته خسارت وارد کرد.  به گزارش نذیر کرمان،  مجید توکلی در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان کوهبنان گفت: در سیلاب اخیر در منطقه بیدان لوله‌های انتقال آب و لوله‌های مربوط به آبیاری قطره‌ای دچار خسارت شد که در همین راستا آب روستاهای بیدان قطع شده […]

فرماندار کوهبنان گفت: تگرگ و سیلاب به ۱۸۰ هکتار باغ پسته خسارت وارد کرد.

 به گزارش نذیر کرمان،  مجید توکلی در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان کوهبنان گفت: در سیلاب اخیر در منطقه بیدان لوله‌های انتقال آب و لوله‌های مربوط به آبیاری قطره‌ای دچار خسارت شد که در همین راستا آب روستاهای بیدان قطع شده است.

 

 وی افزود: به‌دنبال انتقال آب با تانکر به مناطق سیل‌زده در بیدان هستیم که متاسفانه در راه‌های ارتباطی به‌دلیل خسارت جدی رفت و آمد با سختی انجام می شود و باید تیغ‌زنی راه‌های ارتباطی انجام شود.

توکلی بیان کرد:در منطقه خرمدشت حدود ۱۸۰ هکتار از باغات پسته بر اثر تگرگ و سیل اخیر دچار خسارت شدند به‌گونه ای که به حدود ۱۰۰ هکتار از باغات پسته بیش از ۵۰ درصد خسارت وارد شده و مابقی باغات پسته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خسارت دیدند.

 وی ادامه داد: در شهرستان کوهبنان ۴۰۰ هکتار سطح زیر کشت پسته داریم که در سال محصول دچار خسارت شده‌اند.

فرماندار کوهبنان افزود: جاده کوهبنان به زرند که در اثر سیل روز گذشته مسدود شده بود پس از ساعت‌ها کار شبانه‌روزی باز شده و مسافران و شهروندان کوهبنانی می‌توانند در این مسیر رفت و آمد کنند.

 




خسارت تگرگ و سیلاب به ۱۸۰ هکتار باغات پسته

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? خسارت تگرگ و سیلاب به ۱۸۰ هکتار باغات پسته