خروجی همدلی بین اعضای شورا توسعه شهر است

نشست مشترک هم اندیشی شهرداران ارزوئیه و صوغان و اعضاء شوراهای اسلامی این شهرها با معاونت عمرانی فرماندار ارزوئیه برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه نشست مشترک هم اندیشی شهرداران ارزوئیه و صوغان و اعضاء شوراهای اسلامی این شهرها با معاونت عمرانی فرماندار ارزوئیه برگزار شد. در ابتدای این نشست حسن دولتی معاونت […]

نشست مشترک هم اندیشی شهرداران ارزوئیه و صوغان و اعضاء شوراهای اسلامی این شهرها با معاونت عمرانی فرماندار ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه نشست مشترک هم اندیشی شهرداران ارزوئیه و صوغان و اعضاء شوراهای اسلامی این شهرها با معاونت عمرانی فرماندار ارزوئیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسن دولتی معاونت عمرانی فرمانداری ارزوئیه به تشریح جایگاه ویژه شهرداری و شورای شهر در مدیریت شهری پرداخت و گفت: اولین مساله که در حوزه شورا های اسلامی باید مد نظر قرار گیرد وحدت و هم دلی بین اعضا شورا هست که خروجی آن مصوباتی بالنده برای توسعه شهر است.

وی افزود: در حوزه مدیریت شهری فعالیت ها و اقدامات به دو عامل مهم وابسته است که اولین عامل مربوط به اعتبارات و بودجه شهرداری هاست و دومین عامل مدیریت بر امکانات و نیرو هاست که ما می توانیم با بهره وری مناسب نهایت استفاده را از امکانات موجود در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان ببریم.

در پایان شهرداران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرهای ارزوئیه و صوغان نیز به بیان مشکلات و کمبودهای موجود در ادارات خود پرداختند.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




خروجی همدلی بین اعضای شورا توسعه شهر است

منبع:آرمـان
? خروجی همدلی بین اعضای شورا توسعه شهر است