خدمات گوناگون بسیج اصناف کرمان

اعضای بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند . به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  نماینده ولی فقیه در استان در جمع اعضای بسیج اصناف گفت : بسیج اصناف در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و نقش به سزایی هم ایفا کرده است . حجت السلام […]

اعضای بسیج اصناف با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  نماینده ولی فقیه در استان در جمع اعضای بسیج اصناف گفت : بسیج اصناف در همه صحنه ها حضوری فعال داشته و نقش به سزایی هم ایفا کرده است .

حجت السلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  افزود : بازاریان از همان ابتدای انقلاب برای پیشرفت اسلام در صحنه عمل بودند آنها یا کمک مالی کردند و یا با حضورشان مهر تایید برانقلابشان زدند و کمر طاغوت را شکستند .

وی  با اشاره به نقش موثر بازاریان در دوران دفاع مقدس  افزود: امروز هم در این شرایط کرونا با آنکه خود آسیب دیده اند اما باز سردمدار حرکت هایی بسیجی بوده و نقش پشتیبانی داشته اند .

وی گفت : نیروهای بسیج اصناف وظیفه شناس و دارای احساس بالای انسانیت هستند و در شناخت زمان و عمل حضوری فعال داشته اند .

 مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان کرمان در این دیدار ضمن اشاره به خدمات این سازمان در شرایط مختلف گفت :اعضای این سازمان در ساخت و بازسازی شهرستان حمیدیه /کمک به سیل زدگان جنوب استان /ایجاد پایگاههای تولید ماسک / آزادی زندانیان جرایم غیر عمد /نظارت بر کمبود مرغ /کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است .

آقای رهرو  افزود : ۲۲ گروه جهادی  در سطح استان تشکیل شده تا در شرایط خاص ایفای نقش کنند .

 

 




خدمات گوناگون بسیج اصناف کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? خدمات گوناگون بسیج اصناف کرمان