خدمات و حرکت های جهادی خادمیاران باید تقویت شود/ حفظ و تقویت نظام مقدس انقلاب اسلامی با توسعه فرهنگ رضوی امکان پذیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به توسعه خدمت رسانی آستان قدس رضوی در کشور گفت: خدمات ،حرکت های جهادی و خیرخواهانه خادمیاران رضوی باید تقویت شود. به گزارش “راه آرمان “حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با دبیر و اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان کرمان […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به توسعه خدمت رسانی آستان قدس رضوی در کشور گفت: خدمات ،حرکت های جهادی و خیرخواهانه خادمیاران رضوی باید تقویت شود.

به گزارش “راه آرمان “حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار با دبیر و اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان کرمان با بیان اینکه آستان قدس رضوی توسعه پیدا کرده و سراسر استان‌ها را فرا گرفته است، اظهار داشت: کانون های خدمت رضوی اجرای فعالیت ها و کارهای خود را برای تقویت ماندگاری انقلاب اسلامی توسعه داده و تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اهمیت گره گشایی از کار مردم، خطاب به خادمیاران رضوی، گفت: نیت شما کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه ای که توفیق پیدا کنید این نیت کارساز است.

وی با اشاره به انتساب خادمیاران به حضرت امام رضا(ع)، ادامه داد: الحمدالله خدمات رسانی آستان قدس رضوی توسعه پیدا کرده و سراسر کشور را فرا گرفته و باید هم چنین باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین بر استفاده حداکثری از نسل جوان متعهد ، دلسوز و انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت : باید میدان حرکت ها و خدمت به جوان ها سپرده شود و افراد میانسال و صاحب تجربه پشتیبانی و حمایت کنند.
امام جمعه کرمان از مسئولین کانون های خدمت رضوی خواست تا امیدآفرینی در جامعه از طریق خادمیاری پیگیری شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه هدف کانون های خدمت رضوی ترویج فرهنگ و شیوه اهل بیت (ع) در جامعه است اظهار داشت : سعی و اهتمام ما بر بهره گیری از سیره و روش معصومین در زندگی است که امیدواریم  بتوانیم به این  امر جامه عمل بپوشانیم و به ایجاد جامعه و محله ی اسلامی با تاثیرپذیری از فرهنگ رضوی کمک کنیم و قدم کوچکی در زمینه سازی ظهور  امام زمان (عج) برداشته باشیم. 

سعیدکاظمی پور در ارائه گزارش عملکرد کانون های خدمت رضوی استان گفت : بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب ۲۰ کانون تخصصی رضوی در استان کرمان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت های کانون های عمومی و تخصصی گفت : با کمک مساجد فعالیت هایی مانند خدمت رسانی به محرومین در محدوده تحت نفوذ کانون های محله ای انجام می شود و بر اساس خلا و کاستی های موجود یک ارتباط با کانون تخصصی گرفته و پشتیبانی لازم را می گیرند و مشکلات محله را حل می کنند.

شایان ذکر است که در این مراسم که رئیس شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی، معاونین امور خادمیاری و کانون های خدمت رضوی، مسئول پایش و نظارت مومنانه ، مسئول هسته گزینش ، مسئول کانون خدمت شهرستان کرمان و کانون زیارت حضور داشتند از حمایت ها و همکاری امام جمعه کرمان با اهدای لوح و هدایای متبرک رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/ د.طهماسبی




خدمات و حرکت های جهادی خادمیاران باید تقویت شود/ حفظ و تقویت نظام مقدس انقلاب اسلامی با توسعه فرهنگ رضوی امکان پذیر است

منبع:آرمـان
? خدمات و حرکت های جهادی خادمیاران باید تقویت شود/ حفظ و تقویت نظام مقدس انقلاب اسلامی با توسعه فرهنگ رضوی امکان پذیر است