خدمات رسانی هشت موکب بین راهی به زائران سردار دلها در جنوب کرمان

جیرفت – فت فتو – سرپرست معاونت توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: هشت موکب پذیرایی مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در جاده های این منطقه از زائران آیین دومین سالگرد شهادت سردار دلها پذیرایی می کنند. به گزارش فت فتو، سجاد شهابی روز دوشنبه در […]

جیرفت – فت فتو – سرپرست معاونت توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: هشت موکب پذیرایی مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در جاده های این منطقه از زائران آیین دومین سالگرد شهادت سردار دلها پذیرایی می کنند.

به گزارش فت فتو، سجاد شهابی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران هدف از ایجاد موکب های مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در جنوب کرمان را ارائه خدمات مطلوب به زائران مرقد سردار دلها عنوان کرد و افزود: بیشترین موکب ها در محور بزرگراهی خلیج فارس و مبادی ورودی استان کرمان از سمت استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان مستقر هستند.

وی اظهار داشت: کارشناسان و رابطان نظارتی با سرکشی به مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی جنوب کرمان بر نحوه خدمات رسانی این مراکز نظارت مستقیم دارند.

سرپرست معاونت توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار داشت: هماهنگی های لازم با مدیران مجتمع های خدماتی و رفاهی در راستای تامین سوخت کافی در جایگاه های عرضه و همچنین خدمات اسکانی موقت در صورت نیاز انجام شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه دفاع از کیان اسلام و مظلومان جهان جان خود را فدا کرد، گفت: هر مجموعه ای در حد توان و اندازه خود در راه خدمت به ایشان گام بر دارد.

شهابی افزود: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به عنوان خدمتگز مردم در حوزه حمل و نقل و راهداری از تمام همت خود برای ارائه خدمات به زائران سردار دلها استفاده می کند.  

وی گفت: با توجه به برگزاری آیین دومین سالگرد شهادت سردار دلها سه روز قبل از مراسم و سه روز بعد از مراسم مجتمع های خدماتی رفاهی با جدیت به زائران عبوری در حوزه راه های جنوب کرمان خدمات را ارائه می دهند.




خدمات رسانی هشت موکب بین راهی به زائران سردار دلها در جنوب کرمان

منبع: ایرنـا
? خدمات رسانی هشت موکب بین راهی به زائران سردار دلها در جنوب کرمان