کل اخبار 111011 اخبار امروز : 15
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 - April - 2024
  • ساعت :

    خبرگزاری پانا نهالستان تربیت خبرنگاران است

    کرمان (فت فتو) – رئیس بسیج رسانه استان کرمان طی بازدید از سازمان دانش‌آموزی و فت فتو گفت خشت اول در تربیت خبرنگاران را فت فتو می‌گذارد که باید با ایجاد شرایط مناسب و جذب جوانان نسلی مطالبه‌گر وتوانمند را تربیت کرد. امین رجایی گفت: اساس هر جامعه را خانواده و آموزش و پرورش بنیانگذاری […]

    کرمان (فت فتو) – رئیس بسیج رسانه استان کرمان طی بازدید از سازمان دانش‌آموزی و فت فتو گفت خشت اول در تربیت خبرنگاران را فت فتو می‌گذارد که باید با ایجاد شرایط مناسب و جذب جوانان نسلی مطالبه‌گر وتوانمند را تربیت کرد.

    امین رجایی گفت: اساس هر جامعه را خانواده و آموزش و پرورش بنیانگذاری می‌کنند و بهترین لحظات زندگی کار با دانش آموزان است و باید به جوانان انگیزه ورود به فعالیت‌های مختلف را داد.

    سرهنگ رجایی گفت: کار فرهنگی کار زمانبر و سختی است و خبرنگاران فت فتو مردان بزرگی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

    وی نگاه ابزاری و اقتصادی به فرهنگیان را جفا به این قشر دانسته و افزود: باید منزلت فرهنگیان حفظ شود با توجه به اینکه در کشورهای دیگر مردم در مجموعه هایی زندگی می کنند که فرهنگی هستند تا به عنوان فرهنگی محسوب شوند.

    وی افزود: شهرستانهای سیرجان و جیرفت جزو مناطق فعال هستند و باید همه شهرستانها را فعال کرد و این کوته بینی ها بدترین ضربه به قشر جوان است.

    رجایی گفت: مطالبه گری در استان مغفول مانده و باید جوانان مطالبه گری را تربیت کنیم و رسانه قدرت بزرگی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها بها بدهیم.

    وی گفت: باید خبرنگاران توانمند و فعال تربیت کنیم و نیروی انسانی ماهر اگر تربیت کردیم با ورود به اجتماع می تواند واقع بین شده و جهت رفع موانع پیش رو اقدام کنند.




    فت فتو نهالستان تربیت خبرنگاران است

    منبع: پــانا
    ? فت فتو نهالستان تربیت خبرنگاران است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A