خانواده زندانیان نیازمند مورد حمایت قرار می‌گیرند

شهردار جیرفت گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از خانواده زندانیان نیازمند حمایت خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی  صبح امروز در دیدار با محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: مجموعه مدیریتی شهرداری جیرفت در راستای مسئولیت اجتماعی که دارد، از خانواده زندانیان نیازمند حمایت خواهد کرد. […]

شهردار جیرفت گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از خانواده زندانیان نیازمند حمایت خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ هادی ربانی  صبح امروز در دیدار با محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: مجموعه مدیریتی شهرداری جیرفت در راستای مسئولیت اجتماعی که دارد، از خانواده زندانیان نیازمند حمایت خواهد کرد.

شهردار جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه اداره زندان شهرستان جیرفت افزود: شهرداری در اجرای برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی، تربیتی و پروژه ساخت زندان جدید جیرفت همکاری سازنده‌ای را پیش خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: خانواده زندانیان از آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند و حمایت و کمک به آنان ضمن اینکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است از اعمال و باقیات و صالحات خوبی برخوردار خواهد بود.

ربانی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته، با تأکید بر تعامل و همکاری با اداره زندان جیرفت ابراز کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی خود از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت ویژه خواهد شد.

شهردار جیرفت با تأکید بر پیگیری موارد مطرح شده در خصوص اشتغال زندانیان رٱی باز، ایجاد زمینه مناسب در موضوع برخورداری از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش را از دیگر اقدامات پیش رو عنوان کرد.

وی بیان کرد: اختصاص تعدادی سطل زباله به زندان، تخفیف شهرداری برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس‌ بهداشتی زندانیان نیازمند را در دستور کار و اولویت اول قرار خواهیم داد.

منبع: پایگاه خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری




خانواده زندانیان نیازمند مورد حمایت قرار می‌گیرند

منبع:آرمـان
? خانواده زندانیان نیازمند مورد حمایت قرار می‌گیرند