خانواده‌ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۹۷ درصد کتاب‌های درسی به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی بیان کرد: بر […]


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۹۷ درصد کتاب‌های درسی به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا رضایی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

 وی با بیان اینکه مدارس آمادگی کامل برای برپایی کلاس‌های درس را از اول مهرماه را دارند، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از ۹۷ درصد کتاب‌های درسی به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

 رضایی تصریح کرد: امسال یک‌هزار و ۵۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی جدید ۷۲۵ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد که پروژه آموزشی ۴۱ کلاسه سردار شهید سلیمانی به‌عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور تا ابتدای مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی ابراز کرد: در بحث اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مدارس استان به‌طور کامل آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

 وی با اشاره به اینکه اول مهرماه روز جمعه است، گفت: روز شنبه ۲ مهر مدارس استان پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





خانواده‌ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند

منبع: فــارس
? خانواده‌ها ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای آخر موکول نکنند