خانه مادر شهید زادخوش به مقصد گردشگری مقاومت تبدیل می شود

با تلاش و کوشش خانواده شهید زادخوش، خانه‌ مادر این شهید در شهر خانوک برای گردشگری انقلابی و مقاومت بازسازی خواهد شد. محمداسلامی رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند با قدردانی از نگاه ویژه خانواده شهید زادخوش گفت: خانه‌ مادر این خانواده که خود از چهره‌های مطرح در حوزه‌ی مقاومت و جهاد بود و همواره مورد […]

با تلاش و کوشش خانواده شهید زادخوش، خانه‌ مادر این شهید در شهر خانوک برای گردشگری انقلابی و مقاومت بازسازی خواهد شد.

محمداسلامی رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند با قدردانی از نگاه ویژه خانواده شهید زادخوش گفت: خانه‌ مادر این خانواده که خود از چهره‌های مطرح در حوزه‌ی مقاومت و جهاد بود و همواره مورد احترام خاص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داشت به یکی از ارزشمندترین بنا‌های کشور در حوزه‌ گردشگری انقلاب و مقاومت تبدیل خواهد شد.

محمد اسلامی می‌گوید: این اقدام موثر خانواده‌  زادخوش‌ می‌تواند الگویی برای علاقمندان به گردشگری انقلابی شود و علاوه بر این که فرزندان این بانوی فداکار، همگی در راه تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته اند و چند شهید، جانباز، آزاده و … تقدیم انقلاب کرده اند و از طرفی بدلیل حضور  سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی در این خانه، قطعا می‌تواند به مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی که رهروان مکتب مقاومت هستند تبدیل شود.

شهیدمحمدجواد زادخوش یکم بهمن‌۱۳۴۲، در روستای خانوک از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد. تا اول متوسطه درس خواند، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید مرقد مطهر وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فت فتو کرمان کرمان




خانه مادر شهید زادخوش به مقصد گردشگری مقاومت تبدیل می شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? خانه مادر شهید زادخوش به مقصد گردشگری مقاومت تبدیل می شود