حمله ۲ بازیکن صنعت نفت به داور دیدار با استقلال

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی با برتری یک بر صفر آبی پوشان در ورزشگاه تختی آبادان به پایان رسید که در انتهای این مسابقه جنجالی حواشی زیادی رخ داد. حکیم نصاری که روی گل استقلال به شدت به […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی با برتری یک بر صفر آبی پوشان در ورزشگاه تختی آبادان به پایان رسید که در انتهای این مسابقه جنجالی حواشی زیادی رخ داد.

حکیم نصاری که روی گل استقلال به شدت به داور معترض بود و اعتقاد داشت خطای پنالتی روی آرمان رمضانی صورت نگرفته در پایان مسابقه به عنوان اولین بازیکن آبادانی‌ها به بیژن حیدری داور اول مسابقه به شدت اعتراض کرد.

فرزین گروسیان دروازه‌بان صنعت نفت هم که در لحظات پایانی روی ضربه کرنر جلو آمده بود تا اگر شد بازی را به تساوی بکشاند اما ناکام ماند دومین بازیکن آبادانی‌ها بود که با اعتراض سختی که داشت حیدری را مجاب کرد تا به او کارت زد بدهد. 

حجم اعتراض‌ها از سوی بازیکنان صنعت نفت کمتر بود و مسئولان تیم به همراه برخی از عوامل کادرفنی استقلال سعی کردند تا صنعت نفتی‌ها را آرام کنند تا بازی با آرامش تمام شود.

انتهای پیام/




حمله ۲ بازیکن صنعت نفت به داور دیدار با استقلال

منبع:آنـــا
? حمله ۲ بازیکن صنعت نفت به داور دیدار با استقلال