حمایت بیش از ۴ هزار حامی بسیجی از ایتام کرمانی

ناصر عسکری نژاد از حمایت ۴۷۵۰ حامی بسیجی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد. به گزارش “فت فتو” ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: ۴۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند. […]

ناصر عسکری نژاد از حمایت ۴۷۵۰ حامی بسیجی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

به گزارش “فت فتو” ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: ۴۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این بسیجیان نیکوکار ماهیانه با کمک های نقدی و غیر نقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می کنند. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: این ایتام و فرزندان محسنین توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می شوند. 

 عسکری نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع‌ دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده دار و با کمک های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند. 

وی در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است. 

انتهای پیام/د.طهماسبی




حمایت بیش از ۴ هزار حامی بسیجی از ایتام کرمانی

منبع:آرمـان
? حمایت بیش از ۴ هزار حامی بسیجی از ایتام کرمانی