حمایت بیش از ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی

کرمان – مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۲۰۸ پزشک کرمانی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی ضمن تبریک روز پزشک به این قشر پرتلاش و مدافعان سلامت جامعه گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان و کشورمان […]

کرمان – مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۲۰۸ پزشک کرمانی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی ضمن تبریک روز پزشک به این قشر پرتلاش و مدافعان سلامت جامعه گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان و کشورمان و مبارزه پزشکان و تیم همراه برای مقابله با این بیماری باعث شده که بیش‌ازپیش قدردان کادر درمان و مدافعان سلامت ازجمله پزشکان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۳۲۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، ادامه داد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد توسط ۵۱ هزار حامی خیر در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» حمایت می‌شوند که از این تعداد حامیان ۲۰۸ حامی، پزشک هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در چهار ماهه امسال ۳۶ میلیارد تومان در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» به فرزندان معنوی خود به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به‌صورت مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند از خیران نیکوکار خواست با مشارکت در طرح اکرام ایتام با حمایت‌های مادی و معنوی خود این ایتام را تحت تکفل خود قرار دهند.

کد خبر ۵۲۸۸۰۶۳




حمایت بیش از ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی

منبع:مــهر
? حمایت بیش از ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی