حمایت از گروه‌های موسیقی بومی و محلی

فت فتو/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان از اقدام مدیریت شهری برای حمایت از ظرفیت گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان خبر داد. به گزارش فت فتو، سید محسن سجادی اظهار کرد: معاونت هنری شهرداری رفسنجان در نظر دارد با هدف ارتقاء فرهنگ شنیداری موسیقی بومی و محلی(فولکوریک) و حمایت از گروه‌های موسیقی که ریشه در […]

فت فتو/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان از اقدام مدیریت شهری برای حمایت از ظرفیت گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سید محسن سجادی اظهار کرد: معاونت هنری شهرداری رفسنجان در نظر دارد با هدف ارتقاء فرهنگ شنیداری موسیقی بومی و محلی(فولکوریک) و حمایت از گروه‌های موسیقی که ریشه در آداب و رسوم رفسنجان دارند، از ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه شهرداری رفسنجان همواره حمایت مؤثر از گروه های موسیقی محلی است، افزود: موسیقی بومی و محلی نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان بوده تا هنرمندان منطقه بتوانند در شرایط مساعدتری به عرضه این هنر بپردازند.

وی بیان کرد: موسیقی محلی با مشکلات مختلفی روبروست و از سوی دیگر هزینه های هنگفت برگزاری کنسرت ها برای جوانان پر استعداد سد بزرگی محسوب می شود که راه را برای رونق و توسعه این هنر می بندد.

معاون هنری شهرداری رفسنجان یادآور شد: اقدام شهرداری رفسنجان در شناسایی گروه‌های موسیقی محلی و شناسنامه‌دار کردن آنها با هدف معرفی هنر موسیقی بومی در ابعاد مختلف نقش بسزایی در ایجاد و گسترش فرهنگ هنری در شهرستان دارد و ضروریست دیگر نهادهای فرهنگی نیز برای این مهم گام های موثرتری بردارند تا زمینه برای فعالیت تمامی هنرمندان فراهم شود.

سجادی اضافه کرد: از تمام گروه‌های موسیقی بومی و محلی رفسنجان دعوت می‌شود تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به ثبت مشخصات و ارسال نمونه کار در سامانه نظام پیشنهادات شهرداری رفسنجان به نشانی: snp.rafsanjan.ir(بخش فراخوان) اقدام کنند.

انتهای پیام




حمایت از گروه‌های موسیقی بومی و محلی

منبع: ایـسنا
? حمایت از گروه‌های موسیقی بومی و محلی