حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می‌شود و تامین آب شرب شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت نیز در حال انجام است. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر ۲۲ تیرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: کلنگ ساختمان جدید استانداری […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می‌شود و تامین آب شرب شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت نیز در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر ۲۲ تیرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: کلنگ ساختمان جدید استانداری کرمان در سال ۱۳۸۸ به زمین زده شد اما از چند سال قبل مطالعات این طرح آغاز شده بود.

او با اشاره به پراکندگی معاونت‌های استانداری کرمان در سطح شهر اظهار کرد: با احداث و بهره‌برداری از ساختمان جدید استانداری کرمان تمام معاونت‌های استانداری در این ساختمان تجمیع شده و ساختمان قدیمی استانداری در اختیار فرمانداری و بخشداری کرمان قرار می گیرد و سایر ساختمان‌های استانداری در اختیار پارک علم و فناوری و سایر مجموعه‌های دیگر قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمان زیربنای ساختمان جدید استانداری کرمان را حدود ۳۰۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: این ساختمان در شش طبقه احداث شده است و بیش از ۱۵۰ اتاق و ۱۸ آسانسور دارد.

مقام عالی اجرایی دولت در استان کرمان با بیان این مطلب که حدود یک ماه است که همه مجموعه‌های استانداری کرمان در این ساختمان جدید استقرار پیدا کرده و مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: امیدواریم تجهیزات ساختمان بحران استان نیز با کمک وزیر کشور و رئیس سازمان بحران کشور تکمیل شود.

فداکار بیان کرد: استان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد و اگر بتوانیم بخشی از این ظرفیت‌ها را استفاده کرده و بهره ببریم، بخش قابل توجهی از مشکلات استان حل خواهد شد.

او آب را مشکل اصلی استان کرمان دانست و اظهار کرد: رئیس جمهور دستورات خوبی در خصوص رفع مشکل آب کرمان در سفر اخیر خود به استان داده‌اند. مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می‌شود و تامین آب شرب شهر جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت در حال انجام است.

انتهای پیام




حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده

منبع: ایـسنا
? حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده