حل مشکلات کشور با حضور مردم پای صندوق‌های رای

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: برای حل مشکلات کشور، راهی جز حضور پای صندوق‌ رای برای ما وجود ندارد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین ساجدی‌فر عصر امروز در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: برای حل مشکلات کشور، راهی جز حضور پای صندوق‌ رای برای ما وجود ندارد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حسین ساجدی‌فر عصر امروز در آیین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: امروز به‌واسطه توان فنی و تولید محتوا متعهدانه بچه‌های کرمان، استان کرمان به بلوغی در این عرصه رسیده‌ که این مهم قابل ستایش است و اگر این توان فنی و هنرمندی در بین تیم‌ها را بتوانیم به مدل اقتصادی و کسب درآمد گره بزنیم، این کار ارزشمند و ماندگار خواهد شد. 

 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه در سال ۸۸ ابراز کرد: بنابه منویات مقام معظم رهبری در آن نماز جمعه، مشروعیت و مقبولیت باهم در یک ردیف هستند و مشروعیت را باید توجه داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند چند گروه و دسته هستند، اظهار کرد: امروز اگر طی چند سال اخیر تورم بالای ۵۰ درصد را داریم و مسائلی در حوزه معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داریم، برای حل این مشکلات، راهی جز حضور پای صندوق‌ رای برای ما وجود ندارد.
 
ساجدی‌فر با تاکید بر اینکه تنها راه ما برای اینکه اوضاع خود را بهتر کنیم، حضور فعال در انتخابات است، عنوان کرد: با حضور هوشمندانه و انتخاب مناسب است که مشکلات حل خواهد شد؛ در سطح است تعدد کاندیدا خوب است و رقابت خوبی با این تعداد می‌تواند انجام شود.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خاطرنشان کرد: فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی در انتخابات شرکت کنیم و بهترین‌ها را برای خودمان و سرزمین‌مان انتخاب کنیم.
 
انتهای خبر/م 




حل مشکلات کشور با حضور مردم پای صندوق‌های رای

منبع:آرمـان
? حل مشکلات کشور با حضور مردم پای صندوق‌های رای