حضور مردم در صحنه‌ مختلف مسئولیت‌ها را صد چندان می‌کند

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۳ اسفندماه در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: اگرچه هر ساله حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن […]

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۲۳ اسفندماه در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: اگرچه هر ساله حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمن مهم است و آن را رصد می‌کند اما امسال اهمیت این حضور پس از اغتشاشات دو چندان بود.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را جهادگونه و تمام کننده جنگ با دشمن دانست و تصریح کرد: مردم به‌صورت جدی وارد صحنه شدند. این حضور ۳۰ درصد بیشتر از سال‌های گذشته بود و مردم برخلاف تصور دشمن به میدان آمدند که نمودی از رحمت الهی دانست.

استاندار کرمان اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف علیرغم مشکلات مختلفی که وجود دارد مسئولیت ما را صد چندان می‌کند و تشکر اصلی از مردم است که به‌صورت جدی و تمام کننده پای کار آمدند و اتفاقات خوبی که این‌ روزها در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی، اقتصادی شاهد آن هستیم از برکات حضور جدی و با انگیزه دینی و انقلابی مردم است.

فداکار با تشکر از گروه‌های مردمی، اصناف، ورزشکاران، هیئت‌ها و عملکرد خوب رسانه‌ها در دهه فجر، گفت: نقش حافظان امنیت بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است. در مجموع راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوعی جهاد و جنگ با دشمن بود و همه جهاد کردند.

انتهای پیام




حضور مردم در صحنه‌ مختلف مسئولیت‌ها را صد چندان می‌کند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حضور مردم در صحنه‌ مختلف مسئولیت‌ها را صد چندان می‌کند