حضور عبدالرضا رسولی در سومین دوره المپیک رزمی جهان در عربستان

عبدالرضا رسولی مربی موفق کرمانی به عنوان مربی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (واکو ایران) در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان در عربستان حضور دارد. به گزارش نذیر کرمان، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» تحت پوشش اسپورت اکرد و مورد تایید کمیته بین اللملی المپیک از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در […]

عبدالرضا رسولی مربی موفق کرمانی به عنوان مربی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (واکو ایران) در سومین دوره بازی‌های رزمی جهان در عربستان حضور دارد.

به گزارش نذیر کرمان، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» تحت پوشش اسپورت اکرد و مورد تایید کمیته بین اللملی المپیک از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار میگردد.
سهمیه شرکت اعضای انجمن کیک بوکسینگ در مسابقات کیک بوکسینگ شامل شهناز میرحیدری و مجید اکبرزاده ۲ ورزشکار و عبدالرضا رسولی یک مربی بود که متاسفانه بدلیل صدمه بدنی خانم میرحیدری سهمیه بانوان از دست داده شد.
نمایندگان کشور به مدیریت دکتر ناصر نصیری رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران جهت حضور در این پیکارها وارد ریاض شدند.

لازم به ذکر است که فقط انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (واکو ایران) حق حضور در مسابقات کیک بوکسینگ این بازیها و رویدادهای معتبر را دارد.
شایان ذکر است است که مسابقات کامبت گیمز به المپیک ورزشهای رزمی شناخته می شود و با حضور ۱۶ رشته رزمی ۱۲۰ کشور و ۱۵۰۰ ورزشکار برگزار می شود و که در رشته های همچون کاراته جودو .کشتی .کیک بوکسینگ و….در این بازیها حضور دارند.




حضور عبدالرضا رسولی در سومین دوره المپیک رزمی جهان در عربستان

منبع:یـزدان کـرمان
? حضور عبدالرضا رسولی در سومین دوره المپیک رزمی جهان در عربستان