حسین رضایی فرماندار رفسنجان شد

با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد. به گزارش فت فتو از رفسنجان، عصر امروز با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد. حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در این آیین  […]


با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، عصر امروز با حضور استاندار کرمان آیین معارفه فرماندار رفسنجان برگزار و حسین رضایی به عنوان فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در این آیین  اظهار داشت: باید بتوانیم کریمانه زندگی کنیم و مردم را تکریم کنیم از فرصت خدمت هم برای سعادتمندی خودمان هم اعتلای کلمه الله استفاده کنیم.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: خداوند دستور داده امانت‌ها را به اهلش بسپارید امانت فقط مادی نیست بلکه مسئولیت‌ها امانت هستند.

 وی خطاب به استاندار و دیگر مسئولان ابراز کرد: هرکدام می‌خواهید ابلاغی امضا کنید به این اصل بیندیشید که آیا این مسئولیت به اهلش واگذار می‌شود یا خیر، اگر اهلیت ندارد امضا نکنید و اگر اهلیت دارد امضا کنید.

وی با اشاره توصیه‌هایی از امام علی(ع) از خودپسندی و اعجاب پرهیز شود.از تملق متملقان و چاپلوسان برحذر باشید و از آدم‌های متملق دوری کنید آنها زشتی‌ها را زیبا و ضعف‌ها را قوت بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان از منت‌گذاری بر مردم پرهیز کنند و خدمات خود را با منت از بین نبرند و از دادن وعده‌های بدون عمل به مردم خودداری کنند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از رضا مشکی سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان برای رضایی آرزوی موفقیت کرد و تصریح کرد: باید از بی‌ثباتی در مدیریت پرهیز شود و هر مسئولی در حوزه مسئولیتی و کارهای خود اولویت‌بندی کند. وی متذکر شد: پرداختن به حواشی و دچار روزمرگی شدن و بی برنامه‌گی موجب عدم موفقیت یک مدیر می‌شود. یکی از کارهای مهم در رفسنجان توجه ریشه‌ای به مسائل رفسنجان است که بیکاری در رفسنجان خیلی بالاست و در راس مشکلات است، مشکل آب کشاورزی دومین مشکل این شهرستان است.ایجاد باغات جدید کشاورزی با وضعیت آبی شهرستان اصلا به صلاح نیست.

وی عنوان کرد: حدود ۴۰ هزار خانوار در رفسنجان به شغل کشاورزی مشغول هستند و مساله آب کشاورزی یک اولویت بزرگ است و روی آوردن به سمت صنعتی شدن هم در کنار کشاورزی رونق و توسعه برای شهرستان خواهد بود کشاورزی باید دانش‌بنیان شود و از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها استفاده شود‌.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: توجه به مساله مهاجرین که یکی از معضلاتی که گریبانگیر این شهرستان است به ویژه مشکل افراد فاقد مدارک هویتی باید مورد توجه باشد و این مساله باید بالاخره حل شود که هر مفسده و فسادی پیش نیاید.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





حسین رضایی فرماندار رفسنجان شد

منبع: فــارس
? حسین رضایی فرماندار رفسنجان شد