حسینی: نمی‌توانم به بازیکن یاد بدهم که گل بزند

سرمربی پیکان می‌گوید که می‌تواند حفظ توپ را به بازیکنانش یاد بدهد اما گلزنی در موقعیت‌های حساس به کیفیت بازیکن باز می‌گردد. به گزارش فت فتو، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل گهر در شهر سیرجان اظهار کرد: بازی پر فشار و سختی بود تیم خوب گل گهر را […]

سرمربی پیکان می‌گوید که می‌تواند حفظ توپ را به بازیکنانش یاد بدهد اما گلزنی در موقعیت‌های حساس به کیفیت بازیکن باز می‌گردد.

به گزارش فت فتو، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل گهر در شهر سیرجان اظهار کرد: بازی پر فشار و سختی بود تیم خوب گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم. راه‌های نفوذ آن‌ها را می‌دانستیم. مسیرهای حرکتی آن‌ها را کنترل کردیم. روی یکی، دو صحنه روی اشتباهات فردی و لو دادن توپ دروازه ما تهدید شد که خوشبختانه گل نشد. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی فکورانه، پرفشار و قوی را مقابل گل گهر انجام دادند. خدا را شکر مقابل این تیم خیلی خوب با یک امتیاز از زمین خارج شدیم.

او درباره تلاش تیمش برای حفظ توپ در نیمه دوم و از دستن دادن جریان بازی در لحظات حساس گفت: شما می‌توانید حفظ توپ را به تیم‌تان یاد دهید اما کار آخر را نمی‌توانم یاد دهم چون این موضوع به کیفیت بازیکن باز می‌گردد. حفظ توپ خوبی داشتیم. می‌توانستیم به نقاطی برسیم که کار تمام شد اما این کار به کیفیت بازیکن بر می‌گردد که در آن شرایط تصمیمات خوب بگیرد.

سرمربی پیکان درباره عملکرد خوب دو بازیکن خط دفاعی تیمش در دفع توپ های بلند گفت: با سه دفاع وسط بازی کردیم. می‌دانستیم با توجه به داشتن کی‌روش استنلی، باید توپ‌ها را دفع کنیم. خیلی خوب راه‌های حمله تیم گل گهر را شناخته بودیم اما دو اشتباه مهلک داشتیم که در اوایل نیمه دوم رقم خورد و اگر گل می‌شد، کارمان سخت می‌شد. اگر تیمم اشتباهات فردی را انجام ندهد، خیلی راحت‌تر مقابل حریفانش می‌تواند فوتبال بازی کند.

انتهای پیام




حسینی: نمی‌توانم به بازیکن یاد بدهم که گل بزند

منبع: ایـسنا
? حسینی: نمی‌توانم به بازیکن یاد بدهم که گل بزند