حسین‌خانی: دست مدیران مس کرمان را برای هر تغییری باز می‌گذارم

سرمربی مس کرمان می‌گوید دست مدیران باشگاه مس کرمان برای هر تغییر و تحولی باز است. به‌ گزارش نذیر کرمان، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست ۳ بر یک مقابل تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و از شروع […]

سرمربی مس کرمان می‌گوید دست مدیران باشگاه مس کرمان برای هر تغییر و تحولی باز است.

به‌ گزارش نذیر کرمان، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست ۳ بر یک مقابل تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و از شروع بازی نیز فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما آن استرس ناشی از شرایط انتهای جدول باعث شد تا بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند و دچار نداشتن تمرکز شدیم و نتوانستیم موقعیت‌های خودمان را تبدیل به گل کنیم و متاسفانه گل اول را دریافت کردیم. در نیمه دوم موقعیت تک به تک را می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اما باز هم استرسی که به بازیکنان غالب شده بود در ضربات آخر دقت نکردند. به تلاش بازیکنانم نمی‌توانم خورده بگیرم چرا که آن‌ها امروز فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادند و موقعیت‌های زیادی مقابل تراکتور داشتیم شاید کم‌تر تیمی مقابل تراکتور این‌قدر موقعیت گل داشته باشد.

او افزود: گل‌هایی که دریافت کردیم در تمرینات کار کرده بودیم و می‌دانستیم این‌گونه به گل می‌رسند؛ متاسفانه اسیر دو اتفاق شدیم. از هواداران بابت نتایجی که رقم خورده عذرخواهی خالصانه می‌کنم و شرایط دو بازی پیش‌رو برای ما و باشگاه مس خیلی حساس است و دست مدیران باشگاه مس را برای تغییر و تحول و هر تصمیمی که برای تیم موثر می‌دانند باز می‌گذارم کما این‌که ما از شروع فصل هم دست کسی را نبسته بودیم و در چندین جلسه با مدیریت قبلی هم من تقاضای کناره‌گیری داشتم. اما اصرار داشتند ما بمانیم. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم و بابت تلاش بازیکنان از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره این‌که این صحبت‌ها به معنای استعفای او از سرمربیگری مس کرمان است، گفت: بنده از روز اول تا روی که باشم با تمام وجودم کارم را انجام می‌دهم روزی که آقای قرایی هم آمده این صحبت را به ایشان هم انجام دادم هر تصمیمی راجع به تغییر، تحول و هر چیزی که شما اسمش را بگذارید مطیع باشگاهم اما در نهایت ما دو بازی خیلی مهم و تأثیرگذار پیش‌رو داریم. در همین جا از مدیریت باشگاه و هیأت مدیره محترم که بعد از بازی با مس رفسنجان و از روزی که آمدند تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‎‌اند. ما هم در شرایطی خوبی بودیم. روند بازی نشان می‌داد که بازیکنان از لحاظ ذهنی، انرژی برای برد را داشتند اما نداشتن تمرکز و عجول بودن باعث شد که ما به نتیجه دلخواه نرسیم.

حسین‌خانی درباره سوال خبرنگاری مبنی بر تعویض دروزاه‌بان تیمش ناشی از آنالیز ضعیف تراکتور بوده یا خیر؟ گفت: اصلاً بحث ضعیف بودن گلر ما نبود؛ وقتی گل سوم را دریافت کردیم یکسری تماشاگر علیه دروازه‌بان تیم شعار دادند و احساس کردیم دروازه‌بان دیگر تمرکز لازم را نداشته باشد بر همین اساس او را تعویض کردیم. گلر دوم ما حسین شهریاری هم که از ناحیه دست دچار مصدومیت بود مجبور شدم از گلر جوان خودم استفاده کنم که او هم توانست عکس‌العمل‌های خوبی داشته باشد. همان‌طور که از تماشاگران عذر خواهی کردم از آن‌ها هم گلایه‌مند هستم که یادشان باشد تیم مس کرمان برای من و امثال من نیست. این تیم مال مردم است. اما یادتان نرود که ۳ فصل شما در این ورزشگاه حضور نداشتید و زمانی هم که این تیم از لیگ یک به لیگ برتر رسید تشویقش نکردید.

سرمربی مس کرمان در ادامه خطاب به تماشاگران تیمش گفت: برای بالا رفتن این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر برای ما هورا هم نکشیدید و هیچ اتفاقی هم نیفتاد اما در نبود شماها مجتبی حسینی با تفاضل یک گل به لیگ برتر صعود نکرد، مهاجری تا هفته‌های آخر مدعی صعود بود و خدا را شکر در سال سوم با تلاش بازیکنان این امر تحقق یافت. آمدن شما اگر قرار است مثل بازی پرسپولیس و امروز باشد، تماشاگر ما ۱۰۰ نفر است من از باشگاه تقاضا کردم فشار روی تیم ما نگذارد و همان ۱۰۰ نفری به ورزشگاه بیایند که می‌خواهند به این تیم خالصانه کمک کنند. این‌که این‌جا منتظر باشید تیم گل بخورد به من، بازیکن یا مدیرم توهین کنید این تماشاگر نیست. ورزشگاه‌هایی هستند که تیمشان مساوی شده اما ۹۰ دقیقه تشویق شده یا باخته اما با سکوت ورزشگاه را ترک کردند، اما این‌که شما توهین می‌کنید پشت آن برنامه است. من بچه باشگاهم و نیازی نیست که دست به هر کاری بزنم تا باشم اما دوست دارم تا زمانی باشم که مفید باشم. روی پیشانی من مس خورده و عضوی از این مجموعه‌ام اما خیلی‌ها دوست دارند دست به هر کاری بزنند و عضوی از این مجموعه باشند. امیدوارم قدر این سرمایه‌ای که فصل قبل به سختی به‌دست آمده را بدانند و اسیر بازی یکسری آدم‌ها در استان نشوند و از تیم‌شان حمایت کنند و ان‌شاءالله در این دو بازی اتفاقات خوب رقم بخورد تا این امتیاز برای شهر کرمان حفظ شود.

حسین‌خانی در پاسخ به این سوال که هواداران الان امتیاز می‌خواهند تا بازی زیبا و به همین دلیل اعتراض دارند، گفت: من فکر می‌کنم این پلن برنامه‌ریزی شده بوده؛ مردم از خیلی از مسائل بی‌خبرند، چیزی‌هایی که به نفع یکسری افراد بوده از باشگاه بیرون آمده و به دست رسانه، منتقد و … رسیده یکسری مسائل اما نرسیده و مردم نمی‌دانند. کدام مربی از بازیکن خوب بدش می‌آید. مثلاً گلر پنج تیم اول جدول را به شما بدهند برنمی‌دارید؟ ما محدودیت مالی داشتیم؟ بماند که خیلی از اتفاقات در همان محدودیت مالی افتاده که گفتن آن نه کمکی به من، تیم و مردم می‌کند اما مردم لازم است بدانند. ما با چه بودجه و شرایطی تیم را بستیم. سال اول کدام بازیکن ریسک می‌کند که به تیم صعود کرده به لیگ برتر بیاید؟ تیم‌هایی که محدودیت مالی نداشتند در سال اول حضور به اندازه ۳ تیم هزینه کردند اما تازه روز آخر مشخص شد که در لیگ برتر ماندنی هستند. من هم دوست داشتم بازیکن باکیفیت‌تر جذب کنم اما هزینه بیش‌تر لازم دارد. اگر کسی به شما گفت ما دادیم نگرفتند من هم مکتوب دارم و پیامک دارم که از لیست من یک نفر جذب نشد. گفتن این‌ها کمکی به ما نمی‌کند. اعتراض حق هوادار است اما توهین نه. کسانی که توهین به من و بازیکن و مجموعه‌ام داشتند همه باشد برای خودشان و خانواده‌شان و کسانی که شخصیت آن‌ها این‌گونه است. من از فصل بعد می‌آیم روی سکو و اگر کاری با من دارید در خدمت شما هستم و تو به من توهین کن اما این درست نمی‌شود. هوادار نباید به خود اجازه بدهد که توهین کند. این کار درستی نیست؛ امیدوارم اتفاقات بعد از بازی و این توهین‌ها برنامه‌ریزی شده نباشد.

سرمربی مس کرمان درباره این‌که این صحبت‌ها در مقطع زمانی خود باید گفته می‌شد که تیم نجات پیدا کند نه در این زمان که تیم برای بقا دست‌وپا می‌زند، گفت: شما اگر لیست بازیکنان بزرگسالان ما را نگاه کنید و اتفاقات بازی را کنار هم بگذارید اینجا مشخص می‌شود پرتغال‌فروش چه کسی است؟ من مردم را سیاه می‌کنم یا کسانی که چیزهایی به نفع‌شان هست را بیرون می‌دهند؟ کدام تیم لیگ برتر دو سهمیه خالی بزرگسالان دارد؟ آیا ما نمی‌دانیم که این سهمیه باید پر شود، مگر مریض بودم؟ وعده‌هایی مدیریت به ما می‌دهد. من آخر فصل می‌گویم. این وسط اتفاقاتی افتاده که اگر همه را باز کنم شاید یک درصد تاثیر بگذارد و باید ببینم در این دو بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد چه با من چه بدون من. اما گفتن این مسائل کمکی به مس کرمان نمی‌کند اما در پایان فصل در خدمت شما هستم و من باید جوابگو باشم. مردم از تیم‌شان حمایت کنند و اگر نمی‌توانند به همشهریان خود توهین نکنند.

حسین‌خانی افزود: هوادارن باید یاد بگیرند که چه من بودم یا نبودم باید از تیم خود حمایت کنند، بازیکن، مربی و مدیریت می‌خواهند برنده از زمین بیرون بیایند چه کسی می‌خواهد ببازد؟ مگر این‌که در بین شما آدم‌هایی باشند که ما به هدف خود نرسیم. باید دنبال پرتقال‌فروشی‌هایی باشیم که از نبردن مس کرمان سود می‌برند. همه جوره منفعت دارند فوتبالی منفعت دارند، غیر فوتبالی منفعت دارند پس تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

ادامه دارد…




حسین‌خانی: دست مدیران مس کرمان را برای هر تغییری باز می‌گذارم

منبع: ایـسنا
? حسین‌خانی: دست مدیران مس کرمان را برای هر تغییری باز می‌گذارم