حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: روز گذشته در فضای مجازی تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های سوخت،از ابتدای تیرماه الزامی می‌شود و پیرو این الزام،کارت‌های سوخت جایگاه‌داران،دیگر در دسترس عموم مردم نخواهد بود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اما در واکنش به خبرهای حذف […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: روز گذشته در فضای مجازی تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های سوخت،از ابتدای تیرماه الزامی می‌شود و پیرو این الزام،کارت‌های سوخت جایگاه‌داران،دیگر در دسترس عموم مردم نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اما در واکنش به خبرهای حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران و احتمال افزایش قیمت بنزین،این موضوعات را تکذیب کرد و گفت:«اینکه از ابتدای تیرماه،تنها با کارت سوخت شخصی اقدام به توزیع بنزین شود و کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد در دسترس مردم نباشد،صحت ندارد».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم سراسری،علی‌اکبر نژادعلیبیان کرد:«هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخۀ عرضۀ بنزین نداشته‌ایم».

وی افزود:«همواره توصیه می‌شود که مردم کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند و آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آن‌ها مفقود شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+،اقدام به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی کنند تا بتوانند با کارت سوخت شخصی،اقدام به سوخت‌گیری کنند».

نژادعلی ادامه داد:ه«یچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده،فاقد صحت بوده و تکذیب می‌شود». /پ




حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

منبع:خبر کرمان
?

حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی