حجم کارهای امنیتی و انتظامی در استان کرمان بالاست

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: وسعت و تنوع استان کرمان به لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و …، حجم کار امنیتی و انتظامی استان را بالا برده است. محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در همایش فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان کرمان، یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت را گرامی داشت و […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: وسعت و تنوع استان کرمان به لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و …، حجم کار امنیتی و انتظامی استان را بالا برده است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در همایش فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان کرمان، یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت را گرامی داشت و کسب رتبه برتر فرمانده انتظامی استان کرمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان یکی از مدیران نمونه سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

وی اظهار کرد: وسعت و تنوع استان کرمان به لحاظ آب و هوایی، فرهنگی و اقتصادی، طولانی بودن جاده‌ها و مباحثی همچون اتباع خارجی و کویر، حجم کار امنیتی و انتظامی استان را بالا می‌برد.

فداکار افزود: همه این موارد و اقداماتی که برای مقابله و کنترل آن باید انجام دهیم، دائم ذهن دستگاه امنیتی و انتظامی را درگیر می‌کند.

استاندار کرمان در ادامه به شورای راهبری فناوری استان اشاره و تصریح کرد: دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک علم و فناوری در این شورا عضویت دارند و از فعالیت‌ها و کارهای پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با انتظامی می‌توان کمک گرفت.

بنابراین گزارش، در این همایش با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان و فرمانده انتظامی، از پرنسل و فرماندهان انتظامی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام




حجم کارهای امنیتی و انتظامی در استان کرمان بالاست

منبع: ایـسنا
? حجم کارهای امنیتی و انتظامی در استان کرمان بالاست