حجاب، زنان را از چشم بیماردلان دور می کند

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر گفت: زنان برای دور بودن از چشم بیماردلان باید حجاب را رعایت کنند. زیور رستم‌آبادی مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری 《نذیر کرمان》 بیان کرد: خداوند حجاب را برای زنان واجب نمود، تا از چشم بیماردلان در امان بمانند. وی افزود: حجاب برای بانوان ضروری […]

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر گفت: زنان برای دور بودن از چشم بیماردلان باید حجاب را رعایت کنند.

زیور رستم‌آبادی مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری 《نذیر کرمان》 بیان کرد: خداوند حجاب را برای زنان واجب نمود، تا از چشم بیماردلان در امان بمانند.

وی افزود: حجاب برای بانوان ضروری و بیان‌‌گر وقار و افتخار زن است، چراکه قلعه‌ای برای پاسداری از گوهر عفاف است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر گفت: دزدان از دیوار کوتاه بدحجابی راحت‌تر به حریم کرامت زنان ورود می‌کنند، زنان با حجاب از این‌گونه تعرض‌های شیطانی مصون‌ترند.

زیور رستم‌آبادی تصریح کرد: خوشا به‌حال آنان که نگهبان مزرعه نجابت، حیا و‌ عفاف هستند و با پوشش صحیح و کامل ، محیط را هم برای خودشان ایمن می‌سازند و هم وسیله گناه افتادن دیگران را فراهم نمی‌کنند.
وی گفت: خودنمایی و خود نشان‌دادن،  از نیازهای طبیعی زنان و دختران می‌باشد، اگر به‌صورت مثبت و در راه درست  و در خود اعتدال استفاده شود، سازنده و مفید است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر افزود: حجاب زنان اگر بی‌حد و مرز باشد،  نه تنها بعنوان بیماری روانی، بلکه آفتی است بسیار خطر ناک که برای فرد و‌ جامعه ضررهای فراوانی خواهد داشت و باعث از بین‌رفتن ارزش‌ها خواهد شد و چه‌بسا موجب سوء قصد به جان و ناموس زنان می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه بعد از قضیه اتفاقات زن، زندگی، آزادی، برنامه‌ای جدی  از مجلس و دولت ارائه نشد.

رستم‌آبادی گفت: از مجلس انقلابی بابت عدم‌حمایت طرح خوب سردار رادان در مبارزه با کشف حجاب گله‌مندیم، با این حمایت‌های ضعیف از طرح‌های حجاب روزی خواهد رسید، حجاب بی‌ارزش، و بی‌حجابی ارزش خواهد شد.

زیور رستم‌آبادی مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر افزود: با این استدلال از کلیه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که نسبت به مسئله حجاب، بی تفاوت نباشند، که بی‌حجابی بر خلاف تفکر بدحجابان، یک امر فردی نیست، بلکه یک امر کاملا اجتماعی و ام‌الفساد است،  باعث کج‌روی جوانان و نوجوانان , فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها و ناامنی برای خانم‌ها می‌شود.

انتهای خبر/ برجی




حجاب، زنان را از چشم بیماردلان دور می کند

منبع:آرمـان
? حجاب، زنان را از چشم بیماردلان دور می کند