حتی یک دانش‌آموز نباید از تحصیل باز بماند

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ترک تحصیلی تعدادی از دانش آموزان در زیست‌بوم کرونا گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حتی یک دانش‌آموز در استان از تحصیل باز نماند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ترک تحصیلی تعدادی از دانش آموزان در زیست‌بوم کرونا گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حتی یک دانش‌آموز در استان از تحصیل باز نماند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، تاکید کرد: همه افراد جامعه باید خود را برای توسعه آموزش و پرورش مسئول بدانند.

وی انسداد مبادی بی سوادی را لازمه ریشه کنی بی سوادی در جامعه دانست و افزود: فرمانداران، بخشداران، شورای شهر و روستا و دهیاران با آموزش و پرورش در راستای شناسایی افراد بی سواد و دانش آموزان لازم التعلیم همکاری کنند.

رضایی با اشاره به ترک تحصیلی تعدادی از دانش آموزان در زیست بوم کرونا گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حتی یک دانش آموز در استان از تحصیل باز نماند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار با سابقه کار بالای ۲۰ سال در مدارس ابتدایی استان خبر داد و افزود: در راستای تثبیت یادگیری دانش آموزان در زیست بوم کرونا نیازمند اختصاص بودجه ویژه توسط استانداری هستیم.

رضایی با اشاره به رایگان بودن کتب درسی در برخی از استان های هم جوار کرمان بر اختصاص بودجه جهت تهیه کتاب های درسی دانش آموزان مدارس همجوار این استان ها تاکید کرد.
وی با اشاره به تصویب ساخت اردوگاه کشوری شهید سلیمانی در کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۲۹ هکتار زمین جهت ساخت این اردوگاه خبر داد.

رضایی با بیان اینکه برای این این اردوگاه ۱۰۰ سوئیت در نظر گرفته شده است گفت: کلنگ احداث این اردوگاه قبل از سال جدید به زمین زده خواهد شد.
بر پایه این گزارش هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




حتی یک دانش‌آموز نباید از تحصیل باز بماند

منبع: ایـسنا
? حتی یک دانش‌آموز نباید از تحصیل باز بماند