حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان

اهواز – فت فتو – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان جمعه شب در حالی برگزار شد که هواداران تیم نفت از تپه های اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند. به گزارش فت فتو، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل گهر شامگاه جمعه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام […]

اهواز – فت فتو – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان جمعه شب در حالی برگزار شد که هواداران تیم نفت از تپه های اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

به گزارش فت فتو، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل گهر شامگاه جمعه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری پنج بر صفر گل گهر به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر گل گهر انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ تثبیت کند؛ در سوی مقابل تیم گل گهر در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود تا با اندوخته بیشتر به صدر جدول نزدیکتر شود.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان ۲ تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت با برتری یک بر صفر گل گهر به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز گل گهری ها توپ و میدان را در دست داشتند و دروازه زردپوشان را برای چهار بار دیگر باز کردند.

در ابتدای بازی از صفرعلی باهو پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان که در یک تصادف پسر خود را از دست داده بود و پول دیه پسرش را صرف آزادی زندانی ها کرده بود، تجلیل شد.

این دیدار با اعلام فدراسیون و شورای تامین استان بدون حضور تماشاگر بود.

حدود ۴۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد؛ همچنین بازی‌ در این ورزشگاه به صورت دیجیتال پخش شد و کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی مطلوب بود که رضایت هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت.

در نیمه دوم، اعتراض های بیش از حد کادر فنی ۲ تیم سبب شد تا داور به مربیان ۲ تیم تذکر دهد.

محمد خدابنده‌لو در دقیقه ۶۶ به ترکیب گل‌گهر سیرجان اضافه شد و در حضور کوتاه مدت خود در زمین فوق‌العاده نشان داد؛ او گل‌های سوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان روی چند صحنه‌ به داوری معترض شدند.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار ناراحتی خود را نسبت به نتیجه به دست آمده اعلام کردند.

کادر فنی نفت مسجدسلیمان و به ویژه رضا مهاجری سرمربی این تیم به شدت از عملکرد خط دفاعی تیمش ناراحت بود و سریع به رختکن رفت.

هفته قبل نساجی مازندران پُرگل‌ترین برد فصل را با زدن چهار گل در بازی خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان جشن گرفت، اما امروز شاگردان امیر قلعه‌نویی این رکورد را جابه‌جا کردند و در مسجدسلیمان به پنج گل رسیدند.

بازیکنان تعویضی گل‌گهر در نیمه دوم بازی با نفت، چهار گل زدند و سه پاس گل ارسال کردند تا یک عملکرد بی نظیر از خود ثبت کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با هشت امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم گل گهر با ۱۵ امتیاز در رده نخست جدول ایستاد.




حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان

منبع: ایرنـا
? حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان