حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان در آستانه انتخابات می‌شود/ مشخص شدن پایان حاشیه‌نشینی در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در آستانه انتخابات، حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان قرار می‌گیرد، گفت: ما توانستیم حاشیه کرمان را به جاهایی برسانیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ستاد ساماندهی حاشیه‌نشینی فعال است و برخی از مناطق حاشیه‌نشین ساماندهی شده و کد آبادی هم گرفته‌اند. به گزارش فت […]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در آستانه انتخابات، حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان قرار می‌گیرد، گفت: ما توانستیم حاشیه کرمان را به جاهایی برسانیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ستاد ساماندهی حاشیه‌نشینی فعال است و برخی از مناطق حاشیه‌نشین ساماندهی شده و کد آبادی هم گرفته‌اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز در اولین اجلاسیه شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کشور اظهار کرد: شورای راهبردی مدیران ارشد استان با حضور مدیران ارشد و ارکان حاکمیت ایجاد شده است و کارگروه تخصصی با هدف شناسایی مسائل استان با حضور قوی‌ترین نیروها ذیل این شورا شکل گرفت.

 وی بیان داشت: در بانک اطلاعاتی به ۵۷۳ مسأله و ۹ مادرمسأله رسیده‌ایم که حاشیه‌نشینی و معتادان متجاهر جزو آنهاست.

 جلالی ادامه داد: کتابچه عصر خدمت با موضوع آسیب‌های استان و ارائه راهکارها تدوین شده است و مثلا برای تنش آبی بحث احیای قنات‌ها که دارای دکترین هم هست، مورد توجه قرار گرفت و همچنین پروژه‌های انتقال آب در استان کلید خورد وی از دستور رهبری مبنی بر آرایش قرارگاهی در استان‌ها سخن به میان آورد و تصریح کرد: به جبهه مردمی به‌عنوان حلقه میانی قرارگاه حاشیه‌نشینی استان کرمان نگاه می‌کنیم.

معاون استاندار کرمان از ‌بی‌توجهی به مسأله‌شناسی، مسؤولیت‌پذیری و مطالبه‌گری به‌عنوان مهمترین مشکلات نام برد و ابراز داشت: با اقداماتی که صورت گرفته  پایان حاشیه‌نشینی در کرمان مشخص شده است.

جلالی با بیان اینکه در آستانه انتخابات، حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم حاشیه کرمان را به جاهایی برسانیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ستاد ساماندهی حاشیه‌نشینی فعال است و برخی از مناطق حاشیه‌نشین ساماندهی شده و کد آبادی هم گرفته‌اند.

 وی خاطرنشان کرد: دنبال تولی‌گری در حاشیه شهر کرمان نیستیم چون حاکمیت به‌تنهایی نمی‌تواند و کار بدون مشارکت مردم و مجموعه‌های مردمی پیش نمی‌رود و از ابتدای انقلاب تاکنون نیز هرجا مردم کنش‌گر بوده‌اند، مسائل به‌خوبی پیش رفته است.

میثم پاریزی  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این اجلاسیه گفت:  آسیب‌های اجتماعی با کمک سازمان‌ها و نهادها رفع می‌شود و استان کرمان در این زمینه پیشرو است.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان در آستانه انتخابات می‌شود/ مشخص شدن پایان حاشیه‌نشینی در کرمان

منبع: فــارس
? حاشیه‌نشینی مورد طمع آقایان در آستانه انتخابات می‌شود/ مشخص شدن پایان حاشیه‌نشینی در کرمان