حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

استاندار کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم گرامیداشت شهدای افاغنه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی‌فقیه در استان و […]


استاندار کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم گرامیداشت شهدای افاغنه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مدیران و خانواده شهدا در کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای افاغنه که در این حادثه جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: شهدا انتخاب شده هستند، لذا این شهدای افاغنه انسان‌های پاکی بودند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مولوی سیداحمد انوری پیش نماز و نماینده خانواده شهدای افاغنه با تسلیت به همه خانواده‌های شهدای ای حادثه تروریستی اعم از برادران و خوهران ایرانی و افغانستانی، افزود: وقتی که قرآن و احادیث را در مورد شهدا نظاره می‌کنیم، انسان مشتاق شهادت می‌شود لذا یکی از نعمت‌های بزرگ رسیدن به بهشت است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

منبع: فــارس
? حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خون شیعه و سنی را در هم آمیخت