حاج قاسم درس مقاومت و ایستادگی را به مردم آموخت

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت گفت: حاج قاسم در محور جبهه مقاومت اسلامی، درس ایستادگی و مقاومت را به مردم جهان مخابره کرد. رحمان مجازی در گفتگو با سرویس چندرسانه‌ای نذیر کرمان؛ در خصوص شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پیام مکتب وی برای مردم جهان، گفت:این شهید بزرگ نماد مقاومت و محور اصلی […]

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت گفت: حاج قاسم در محور جبهه مقاومت اسلامی، درس ایستادگی و مقاومت را به مردم جهان مخابره کرد.

رحمان مجازی در گفتگو با سرویس چندرسانه‌ای نذیر کرمان؛ در خصوص شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پیام مکتب وی برای مردم جهان، گفت:این شهید بزرگ نماد مقاومت و محور اصلی این جبهه، ایران اسلامی است و متقابلا محور جبهه کفر ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی است.

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت بیان کرد: حاج قاسم در مقاطع حساس مقاومت اسلامی، درس تاریخی به مردم جهان داد و محور جبهه مقاومت ایران اسلامی رزمندگان و شهداء هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اسرائیل در اذهان مردم دنیا به عنوان یک ارتش شکست‌پذیر معرفی شده است و روز به روز رو به افول و نابودی است.

مجازی ابراز کرد: روزی که مسجدالاقصی توسط اسرائیل به آتش کشیده شد به عنوان روز جهانی مساجد معرفی شده است و این مفهوم و نامگذاری از مفاهیم بسیار بزرگ و بالایی برخوردار است و همه مردم شهید پرور شهرستان جیرفت نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز می دارند.

رئیس ستاد نماز جمعه جیرفت مطرح کرد: مسجد در کشورهای اسلامی نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای ایفاء می‌کند و پایگاه و محور وحدت مسلمین است که محل و سجده‌گاه مسلمانان قرار دارد.

وی بیان کرد: مسجد به عنوان یکی از پایگاه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم به شمار می‌آید که مورد استقبال با شور آحاد مردم جامعه قرار دارد.

مجازی تأکید کرد: در زمان انقلاب تمام برنامه‌های انقلاب در مساجد تبیین می‌شد و حتی در زمان جنگ هم تمام اعزام‌ها از مساجد بود و کمک‌های مردمی به جبهه در مساجد جمع‌آوری و تهیه می‌شد و این موجب پیروزی ما علیه استکبار جهانی شد.

وی مطرح کرد: سرکشی و امورات مهم خانواده‌های معظّم شهداء از مساجد است و مسجد رکن اساسی در پیروزی های کشور عزیزمان ایران اسلامی در همه عرصه ها است.

انتهای خبر/ امیری




حاج قاسم درس مقاومت و ایستادگی را به مردم آموخت

منبع:آرمـان
? حاج قاسم درس مقاومت و ایستادگی را به مردم آموخت