حاج قاسم به کرمان عشق می ورزید

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه حاج قاسم به کرمان عشق می ورزید، گفت: کرمانی ها فرزندان خود را در اختیار حاج قاسم گذاشتند و راهی جبهه کردند. به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع ۶ هزار نفری دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در کرمان اظهار کرد: […]

کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه حاج قاسم به کرمان عشق می ورزید، گفت: کرمانی ها فرزندان خود را در اختیار حاج قاسم گذاشتند و راهی جبهه کردند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع ۶ هزار نفری دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در کرمان اظهار کرد: مردم کرمان در طول تاریخ ثابت کرده‌اند پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

وی افزود: به عنوان مثال میرزا رضای کرمانی در مقابله با زورگویی‌های ناصرالدین شاه تاب نیاورد و افتخار آفرید، در دوران دفاع مقدس نیز لشکر ۴۱ ثارالله افتخارآفرینی کردند.

رضایی سپس ضمن قدردانی از دانش آموزان، خانواده‌ها و مدیران مدارس، تصریح کرد: شما امروز دور هم جمع شده‌اید تا نشان دهید که ایرانی و کرمانی قوی است و هرگز از آرمان‌های خود عقب نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به کرمان عشق می‌ورزید، افزود: کرمانی‌ها فرزندان خود را در اختیار لشکر ۴۱ ثارالله و حاج قاسم گذاشتند و راهی جبهه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از این جهت این مردم همواره مورد لطف شهید سلیمانی بوده‌اند.

اجتماع ۶ هزار نفری دانش آموزان دختر کرمانی با عنوان فرزندان حاج قاسم با حضور خدامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر برگزار شد.

کد خبر ۵۹۷۸۹۰۶




حاج قاسم به کرمان عشق می ورزید

منبع: مــهر
? حاج قاسم به کرمان عشق می ورزید