«حاج‌قاسم» مدافع اسلام ناب بود

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس در سومین سالگرد سردار دلها و یادواره ۳۵ شهید سیریز زرند گفت: اگر حاج‌قاسم نبود داعش فاتحه اسلام را خوانده بود و در حقیقت شهید سلیمانی حق مطلب را ادا کرد. به گزارش فت فتو از زرند، امروز یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ۳۵ شهید شهید والا مقام […]


نماینده زرند و کوهبنان در مجلس در سومین سالگرد سردار دلها و یادواره ۳۵ شهید سیریز زرند گفت: اگر حاج‌قاسم نبود داعش فاتحه اسلام را خوانده بود و در حقیقت شهید سلیمانی حق مطلب را ادا کرد.

به گزارش فت فتو از زرند، امروز یادواره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ۳۵ شهید شهید والا مقام شهر سیریز زرند با حضور مردم، مسؤولان محلی و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام شاهمرادی مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با بیان اینکه اغتشاشات اخیر همان جنگ احزاب بود، اظهار کرد: در نبرد خندق سه جبهه با هم متحد و هم قسم شدند.  لشکر پیامبر(ص) سپاه ‌اسلام نزدیک به هزار نفر بیشتر نبودند، اما دشمن ۱۰هزار نفر که ۶۰۰  نفر سواره نظام بودند و قصد خاک کردن خانه خدا و شهید کردن پیامبر(ص) را داشتند.

وی تصریح کرد: در این جنگ ۲۰روزه، ۲ نفر شهید شدند و عمربن عبدود یکی از جنگ‌آوران بنام و مشهور بود که کسی توان مقابله با او را نداشت، طوری که وقتی عربده می‌کشید، همه از او می‌ترسیدند

 مسؤول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله ادامه داد: در این جنگ، حضرت علی(ع) حاضر شد با او بجنگد و پیامبر(ص) اجازه دادند.  پیامبر عمامه‌اش را روی سرعلی(ع) گذاشتند و فرمودند: تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته است و ضربه‌ای که علی (ع) بر او زد، ثواب این ضربه به اندازه تمام دنیا بود.

شاهمرادی افزود: امروز مدینه، جمهوری اسلامی است و اسلامِ وهابیت و داعش که نام اسلام را با جنایت آلوده کرده است، اسلام نیست.

 وی بیان داشت: صاحب حرم، جمهوری اسلامی است، علمدار آن روز، علی بود و امروز مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای است که دشمن عمود خیمه را در نظرگرفته است.

مسؤول تعلیم و تبیت سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی فرمود «جمهوری اسلامی حرم است» و اگر امروز علمدار نبود داعش فاتحه اسلام را خوانده بود.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام وفات ام‌البنین(ع) و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز عظمت ایران با مقتدای ما مقام معظم رهبری است و منافقان دست بردار نیستند؛ اما عظمت اسلام جهان شمول است.

وی افزود: اگر حاج‌قاسم نبود داعش، فاتحه اسلام را خوانده بود و در حقیقت شهید سلیمانی حق مطلب را ادا کرد.

شریعتی ابراز کرد: ما این امنیت را مدیون این شهید عزیز و سایر شهدا هستیم و امروز وظیفه‌ ما این است برای عظمت جهان اسلام تلاش و کوشش کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





«حاج‌قاسم» مدافع اسلام ناب بود

منبع: فــارس
? «حاج‌قاسم» مدافع اسلام ناب بود